داوران ایرانی به خارجی‌ها راحت‌تر کارت می‌دهند

گئورگی گولسیانی: کار هنوز تمام نشده است

مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: این باخت بخاطر مشکلات زیادی بود که داشتیم. به سپاهان برای این برد تبریک می‌گویم. نمی‌دانیم در بازی‌های بعد چه می‌شود ولی کار هنوز تمام نشده است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، گئورگی گولسیانی که به دلیل پیامدهای کسالتی که داشت نتوانست از ابتدا در ترکیب بازی پرسپولیس باشد، پس از ناکامی تیمش در هفته بیست و سوم اظهار داشت: متأسفانه بازنده شدیم اما این باخت بخاطر مشکلات زیادی بود که داشتیم. خود من سرما خورده بودم و بعد از 6 روز بیماری، امروز از مریضی که داشتم بیرون آمدم. پورعلی گنجی هم امروز مصدوم شد. با این حال این‌ها دلایل اصلی نمی‌شود. می‌خواهم این برد را به سپاهان تبریک بگویم. آنها لایق این برد بودند ولی ما هم برای قهرمانی به جنگیدن ادامه می‌دهیم.
وی در مورد اینکه فاصله دو تیم به چهار امتیاز رسیده است، پس چگونه از قهرمانی صحبت می‌کند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. بازی‌های دیگری هم باقی مانده است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. امروز باختیم اما این فوتبال و لیگ است. هنوز شانس داریم.
مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد نحوه قضاوت داور گفت: نمی‌توانم بگویم تصمیم اخراج درست بود یا نه اما آنچه دیدگاه من در مورد داور در فوتبال شما است، این است که آنها خیلی راحت‌تر به بازیکنان خارجی کارت زرد نشان می‌دهند. خود من در دومین بازی، دو کارت زرد گرفتم. به هر حال در این فوتبال ممکن است داوران تصمیمات ناصحیح هم بگیرند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه