به همه بازیکنان اعتماد داریم و از بعضی حرف‌ها سورپرایز شدم

اوسمار ویرا: استراحت نکرده‌ایم و با حمایت هواداران دنبال سه امتیاز هستیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما می‌دانیم برای قهرمانی، این بازی شاید برای ما خیلی مهم باشد، به این دلیل استراحت نداشته‌ایم و فقط به پیشرفت و هدف‌مان فکر کردیم. امیدواریم با حمایت هواداران بتوانیم سه امتیاز این بازی را هم کسب کنیم. مشکل سرماخوردگی داریم ولی همه بازیکنان مورد اعتماد هستند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: همیشه در مصاحبه‌ها گفتم، این لیگ همه بازی‌هایش دشوار است. البته ما می‌دانیم برای قهرمانی این بازی می‌تواند خیلی مهم باشد. در ۲۵ روز گذشته حتی یک روز هم تعطیل نبودیم. به تنها چیزی که فکر می‌کردیم پیشرفت و رسیدن به اهداف‌مان بود.

وی افزود: امیدواریم فردا در کنار هواداران بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

ویرا در پاسخ به سوالی درباره موج سرماخوردگی بازیکنان پرسپولیس و تاثیر آن روی شرایط در مسابقات عنوان کرد: این موضوع طبیعی است و ربطی ندارد کجای دنیا باشید. وقتی فصل تغییر می‌کند این اتفاقات رخ می‌دهد. ما مجموعه کاملی از بازیکنان را در اختیار داریم و به همه بازیکنان هم اعتماد داریم.
مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ویژه‌ای برای دیدار فردا دارید؟ توضیح داد: بازی فردا چهارمین باری است که در این فصل با سپاهان انجام می‌دهیم. یک بار در لیگ و یک بار در جام حذفی با آنها بازی کردیم و یک بازی دوستانه هم داشتیم. قاعدتاً بازیکنان همدیگر را می‌شناسند و کادرفنی دو تیم هم با یکدیگر آشنا هستند. برای رسیدن به هدفمان همه تلاشمان را می‌کنیم.
اوسمار درباره انتقاد دو نفر از پیشکسوتان از وحید امیری گفت: من سورپرایز شدم وقتی شنیدم که چه اظهاراتی در مورد او انجام شده است. وحید یک بازیکن حرفه‌ای و در سطح خیلی بالا است. او وقتی مصدوم بود و می‌خواست برگردد، تلاشش را دیدم و کنار او بودم. وحید بازیکن تیم‌ملی است. او به بازیکنان جوان اهمیت می‌دهد و هوای همه را دارد. از نظر من وحید در همه بازی‌ها فوق‌العاده بوده است.
مربی پرسپولیس در مورد مصدومان تیمش و حضور شیخ دیاباته در بازی بعدی اظهار داشت: این هفته که شروع کردیم شیخ با تیم تمرین کرد و فردا می‌توانیم او را روی نیمکت داشته باشیم.

او در مورد استفاده از یک یا دو مهاجم در بازی‌های پرسپولیس توضیح داد: این فصل بیشتر با دو مهاجم بازی کردیم و در بعضی بازی‌ها هم با یک مهاجم به میدان رفتیم. این برای ما مهم است که فردا با چه تعداد بازیکن در محوطه جریمه سپاهان باشیم و باید سعی کنیم پرتعداد باشیم. مهم نیست یک مهاجم نوک داشته باشیم یا دو تا.

او راجع به نتایج هفته‌های اخیر پرسپولیس و کسب بردهای مهم مقابل سپاهان و تراکتور گفت: شرایط هر بازی متفاوت است و برای بازی فردا نمی‌توانیم به بازی دیروز فکر کنیم. ما در وقت اضافه به تراکتور گل زدیم و همچنین در وقت اضافه به سپاهان گل زدیم و این اعتماد به نفس خوبی به ما داد و شرایط جسمانی خوب ما را هم نشان داد.

وی در مورد غایبان پرسپولیس گفت: مشکلاتی داریم اما تا فردا صبر خواهیم کرد. چند بازیکن درگیر سرما خوردگی هستند ولی ممکن است خوب شوند. باید تا فردا صبر کنیم ببینیم چه خواهد شد.

ویرا راجع به عملکرد عمری توضیح داد: بسیار خوشحالم که می‌بینم عمری چقدر پیشرفت کرده است. او بازیکن جوانی است و این تنها برای پرسپولیس خوب نیست بلکه برای فوتبال ایران خوب است که چنین بازیکنانی دارد. او خیلی خوب با شرایط وفق پیدا می‌کند، چه وقتی نوک بازی می‌کند و چه در سمت چپ و راست زمین. او خیلی خوب می‌تواند دریبل بزند، قدرت شوتزنی و تمام‌کنندگی خوبی دارد و بازیکن مهمی برای ماست.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه