بهترین عملکرد از فصل گذشته

10 گل زده در سه بازی سرخپوشان بعد از 19 ماه

پرسپولیس در سه بازی اخیر خود نه تنها بهترین عملکرد گلزنی در این فصل را رقم زده است بلکه با به ثمر رساندن ده گل، بهترین عملکرد خود در 19 ماه گذشته را ثبت کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، موتور گلزنی پرسپولیس روند خوبی را از خود نشان داده است، هر چند تعداد گل‌های خورده هم نشان می‌دهد باید در این بخش تمرکز لازم صورت بگیرد. پرسپولیس در سه بازی اخیر خود برابر سپاهان، گل‌گهر و تراکتور، 10 گل به ثمر رسانده و این در حالی است که بازی با سپاهان و تراکتور در خانه حریفان برگزار شد. سپاهان در حالی برابر پرسپولیس ناکام بود که با احتساب بازی با زنیت روی نوار موفقیت و 8 پیروزی پیاپی قرار داشت و تراکتور هم در حالی در خانه مغلوب شد که در پنج بازی منتهی به مصاف با پرسپولیس، چهار پیروزی دشت کرده بود.
به آمار خود پرسپولیس که نگاه می‌کنیم، سرخپوشان ایران قبل از این سه مسابقه اخیر، ده گل را در 7 بازی به ثمر رسانده بودند و قبل از آن 7 مسابقه هم برای زدن 10 گل تا 9 بازی صبر کردند.
شاگردان یحیی گل محمدی بار قبلی که چنین حدنصابی داشتند به بیش از 19 ماه گذشته برمی‌گردد وقتی در سه هفته پایانی لیگ بیستم که به گلات قهرمانی منجر شد، از 29 تیرماه 1400 تا 8 مرداد در سه بازی برابر ماشین‌سازی، تراکتور و پیکان به ترتیب 5، 3 و 2 گل به ثمر رساندند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه