بسیاری به کنفرانس نمی‌آیند ولی برای یحیی مته به خشخاش می‌گذارید

افشین پیروانی: آزادی را با حداکثر ظرفیت تماشاگر می‌خواهیم ولی تصمیم با دیگران است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی با سپاهان از حداکثر هوادار استفاده کنیم. فوتبال با هوادار زنده است. ما هم پرطرفدارترین تیم هستیم و اطمینان داشته باشید در حد توانم تلاش می‌کنم ولی تصمیم‌گیرنده افراد دیگری هستند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی بعد از پیروزی سرخپوشان ایران در تبریز، اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند البته باد مقداری اجازه نمی داد کیفیت فنی مسابقه بالاتر برود اما خدا را شکر در لحظه‌ای گل زدیم که برتری از آن ما کرد. ما نیاز به این سه امتیاز داشتیم. به تیم، کادر فنی و هواداران‌مان تبریک می‌گوییم. خدا را شکر سه امتیاز خوب را گرفتیم.
وی در خصوص انتقادات مطرح شده به ادامه غیبت‌های یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری ادامه داد:‌ هیچکس اجازه اعتراض ندارد. مربیان دیگر هم به نشست خبری نمی‌آیند آیا این اعتراض‌ها اتفاق افتاد؟ او این‌گونه صلاح دیده است که به نشست نیاید. باید اسم ببرم و بگویم چه مربیانی نمی‌آیند؟ این اعتراض دلیل ندارد. همه جا بهانه شده که گل‌محمدی نمی‌آید مصاحبه کند این همه سال آمده و پنج بازی است نیامده است. اعتراض به این کار مقداری مته به خشخاش گذاشتن است. کمی راحت‌تر از این موضوع بگذرید.
پیروانی تصریح کرد: سه چهار مربی هستند که نه قبل، نه بعد، نه وسط بازی، نه روز، نه شب و نه هیچ زمان دیگری به نشست خبری نمی‌آیند. سال گذشته چنین مربیانی داشتیم و امسال هم داریم. در مورد جریمه هم باید بگویم سرمربی صلاح دیده که به نشست خبری نیاید. اگر با آن مربیان جریمه برخورد کرده و آنها را جریمه کرده‌اند باید دید گل‌محمدی خود به چه جمع‌بندی می‌رسد.
پیروانی خاطرنشان کرد: این موضوع نظر شخصی گل‌محمدی است. بیشتر شما جوان و جویای نام هستید. حضور در نشست خبری یک بحث شخصی است. در همین راهرو خیلی از مربیان مصاحبه نکردند و رفتند، نمی‌توانید کسی را اجبار کنید. من ایستادم و مصاحبه کردم.
وی در پاسخ به این اظهار نظر که اتفاقا حضور سرمربی در نشست خبری تصمیم شخصی نیست،عنوان داشت: سرمربی تصمیم گرفت خودش نیاید و کمکش را بفرستد. این‌طور نبود که از تیم پرسپولیس هیچکس به نشست خبری نیاید.
مدیر تیم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا ابلاغی درباره اجبار سرمربی به حضور در کنفرانس خبری قبل و بعد از مسابقات به باشگاه پرسپولیس آمده است، گفت: هیچ اجباری نیست. می‌خواهند جریمه کنند؟ سرمربی ما تصمیم گرفته به نشست خبری نیاید و دستیارش را فرستاده است. در جریان ابلاغ و اجبار نیستم اما در نهایت تصمیم گل‌محمدی این بوده است که خودش نیاید و کمکش بیاید البته وقتی هم می‌آید برخورد خوبی نمی‌شود.
پیروانی در مورد نامه هفته گذشته پرسپولیس به فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض به داوری و اینکه امروز هم صحنه‌ای روی عیسی آل‌کثیر درون محوطه جریمه اتفاق افتاد، اظهار داشت: قضاوت داور خوب بود شاید اگر نتیجه 2 بر 2 بود ما این حرف را می‌زدیم قضاوت‌ها مقداری بهتر شده است در بازی با سپاهان هم تیم داوری خوبی داشتیم امیدوارم همین روند را ادامه بدهند. همیشه می‌گویم VAR را بهانه نکنیم زمان بازیگری خودمان این سیستم وجود نداشت اما داوران بهترین قضاوت را می‌کردند اکنون خواهش می‌کنم VAR را بهانه نکرده و کار خودشان را انجام بدهند. امروز هم قضاوت خوب بود.
وی در خصوص اینکه آیا برای بازی با سپاهان از ظرفیت حداکثری ورزشگاه آزادی استفاده خواهد شد، عنوان کرد: ما میزبان هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از حداکثر هوادار استفاده کنیم. فوتبال با هوادار زنده است. ما هم پرطرفدارترین تیم هستیم و اطمینان داشته باشید در حد توانم تلاش می‌کنم ولی تصمیم‌گیرنده افراد دیگری هستند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه