تا لحظه آخر می‌جنگیم

گئورگی گولسیانی: اگر می‌خواهیم کیفیت بازی‌ها بیشتر شود داوران باید فکری کنند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا آخر بازی جنگیدیم و تا روز پایانی و لحظه آخر هر بازی و لیگ خواهیم جنگید تا قهرمان شویم. دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، گئورگی گولسیانی که همواره خواهان پیروزی بدون دریافت گل است، پس از پیروزی توام با کلین شیت تیم، اظهار داشت: ما بازی را سه بر صفر بردیم، پس بازی جالبی بود. یک چیزی هم هست که می‌خواهم در مورد داور بگویم.
وی ادامه داد: او آدم بسیار خوبی است. من به او احترام می‌گذارم، اما داور هر بار که بازیکنان روی زمین می‌افتادند سوت می‌زد. هر بار که بازیکنان بزرگ‌نمایی می‌کردند او خطای ما را می‌گرفت. ما اگر می‌خواهیم لیگ برتر فوتبال ایران پیشرفت کند، باید در این مورد راهکاری بیندیشیم تا سرعت بازی بیشتر شود و پویایی بازی از دست نرود. با احترام این توصیه و پیشنهادی است که من به داوران دارم.
مدافع گرجستانی در خصوص وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: ما 42 امتیاز کسب کردیم. تا فردا صبر خواهیم کرد تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما بازی خوبی داشتیم و تا آخر بازی جنگیدیم و تا روز پایانی هم خواهیم جنگید تا قهرمان شویم.
گولسیانی در مورد بازی با تراکتور اضافه کرد: من مطمئنم آن‌ها بازی قبلی ما را آنالیز خواهند کرد. ما در خانه بازی خواهیم کرد و بازی سطح بالایی خواهد بود. ما آماده این هستیم که مقابل تراکتور برنده شویم که بازی مهمی است.
او در پایان تصریح کرد: هیچ امتیازی را نباید از دست بدهیم چون همین الان هم امتیازاتی را از دست دادیم و باید ببینیم که تا پایان فصل چه خواهد شد؟

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه