در‌خواست حضور حداکثری هواداران پرسپولیس

افشین پیروانی: سه ماهه حساب باز نشده، یکی باید به داد پرسپولیس برسد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقاتی رقم می‌خورد که در شان تیم و بازیکن و باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست. با جان من و جان تو، هتل و بلیت گرفتن قشنگ نیست چون حساب پرسپولیس سه ماه است که بسته است! مگر می‌شود؟! یکی باید به داد برسد. یکی باید کمک کند. مدیرعامل و هیات مدیره هر چه تلاش می‌کنند نمی‌شود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از پیروزی سرخپوشان در مرحله یک‌هشتم جام حذفی کشور، اظهار داشت: ابتدا تبریک ویژه می‌گویم به هواداران خوب‌مان. از کادرفنی، بازیکنان و هواداران و به طور خاص آن‌ها که امروز آمدند و روز خوبی را رقم زدند، تشکر می‌کنم. از مسئولین برگزاری این مسابقه هم تشکر می‌کنم. با حساسیتی که روی این بازی بود، به نحو احسن برگزار شد. این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم که واقعا منتظرش بودند.
وی افزود: حساب باشگاه پرسپولیس از سه ماه قبل بسته است. با این شرایط نمی‌توان تیمداری کرد. چون برده‌ایم صحبت می‌کنم چون اگر نتیجه نگرفته بودیم می‌گفتند دنبال بهانه هستیم که این حرف‌ها را می‌زنیم. مگر می‌شود حساب یک باشگاه، سه ماه بسته باشد؟ یکی باید کمک و یاری کند. مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه هرچه تلاش می‌‌کنند فایده ندارد. بلیت پرواز یا هتل که می‌خواهیم بگیریم مشکل داریم. همه بازیکنان منتظر دریافتی هستند. نمی‌دانم چه کسی باید کمک کند؟ این تیم میلیون‌ها هوادار دارد. اینطور که نمی‌توان باشگاه‌داری کرد.
پیروانی در خصوص اینکه برای بازی قبلی هم با وساطت به هتل آزادی رفتند، خاطرنشان کرد: اتفاقاتی رقم می‌خورد که در شان تیم و بازیکن و باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست. با جان من و جان تو، هتل و بلیت گرفتن قشنگ نیست. یکی باید ورود کند. تا حرف می‌زنیم می‌گویند حساب سه ماه است که بسته است. هرچه هم تلاش می‌کنند باز نمی‌شود. ببینید چه کسی حساب باشگاه را بسته است؟
سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: حق‌شان را می خواهند. ما به بورس رفته ایم. اگر بخواهیم مثل سال های قبل ادامه بدهیم نمی شود و مشکل ایجاد می شود. مسئولین باید کمک کنند. این تیم احتیاج به کمکی دارد که مشکلات برطرف شوند. با این شرایط من روزهای بدی را پیش بینی می‌کنم. با این شرایط هشدار می‌دهم. باشگاه به تنهایی توانایی بازکردن حساب و گره مشکلات انباشته را ندارد. هرکسی می‌تواند، کمک کند و پا پیش بگذارد.
وی افزود: به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم طلب AFC را بگیریم. این هم مشکل دیگری است. اگر کسی می‌تواند بعد از سال‌ها این مشکل را برطرف کند بیاید. یک قولی دادند ولی متاسفانه کسی نتوانست مشکل را برطرف کند. ان شاالله فدراسیون طلبش را گرفته باشد و کمک کند ما هم طلب‌مان را بگیریم.
پیروانی در مورد اینکه قبل از بازی هواداران سپاهان الفاظ نامناسبی را در مورد او به کار بردند، گفت: به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. دستشان درد نکند.
وی در خصوص داوری بازی امروز، عنوان کرد: داوری خوب بود. اگر شما دیدگاه دیگری دارید بحثی جدا است.
سرپرست پرسپولیس در مورد حضور هواداران، اظهار داشت: سازمان لیگ اعلام کرد ورود تماشاگران به میزان 30درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها خواهد بود با این وجود از ورود هواداران استقبال کردیم با این که در خانه حریف بودیم. تصمیم گیرندگان اجازه بدهند حداکثر هوادار و مثل قدیم باشد. امروز هم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. از میزبانی و هواداران سپاهان هم تشکر می‌کنیم. تیم‌شان را خوب تشویق کردند. هواداران ما هم با اینکه محدودیت داشتند با تمام وجود تشویق کردند و حضورشان غنیمت بزرگی بود. از آن ها تشکر می‌کنیم.
پیروانی در مورد اینکه تمرکز سپاهان پس از حذف روی لیگ برتر خواهد بود، عنوان داشت: ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. به تیم خوب سپاهان خسته نباشید می‌گویم. امروز بهتر بازی کردیم. از موقعیت‌هایمان هم بهتر استفاده کردیم و بردیم. مطمئن باشید برای هر دو جام تلاش می‌کنیم تا هواداران مان را شاد کنیم.
وی در خصوص اینکه آیا با توجه به حضور پرتعداد هواداران سپاهان در این بازی برای تعداد تماشاگران در بازی برگشت مقابل سپاهان رایزنی شده است یا نه، گفت: الان که رایزنی نکرده‌ایم ولی همیشه خواهان حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها بوده‌ایم. همین الان و در این فرصت هم خواهش می‌کنیم ، نه فقط برای بازی پرسپولیس و سپاهان که برای همه بازی‌هایی که داریم اجازه بدهند هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند. طبقه دوم استادیوم آزادی را که می‌گویند کسی نمی‌تواند برود. 8 گیت را هم چادر کشیده‌اند. اگر قرار است تعدادی هم که هست محدودیت داشته باشد، اصلا منطقی نیست. همین امروز جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود. هوادار سرمایه اصلی هر تیمی است. ما هم پرسپولیس هستیم. بر این باوریم که بیشترین هوادار را داریم. اجازه بدهید اگر قرار است اتفاقی بیفتد همه با هم خوشحال باشند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه