از کادر فنی و هواداران تا خانواده‌ام برای همه خوشحال بودم

سیامک نعمتی: امیدوارم این روند تا قهرمانی در هر دو جام ادامه یابد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر توانستم هواداران و کادر فنی را سربلند کنم. امیدوارم این روند برای من و تیم ادامه داشته باشد تا بتوانیم در هر دو جام رقابت کنیم و قهرمانی‌ها را به دست بیاوریم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سیامک نعمتی بعد از پیروزی برابر سپاهان و گل ارزشمندی که در این مسابقه به ثمر رساند، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز این پیروزی را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود. با تیم بزرگی بازی داشتیم. پس بازی خیلی سختی بود. تیم ما به این برد نیاز داشت. خدا را شکر.

وی افزود: اتفاقات سختی برای من افتاد. در این مدت هواداران مثل همیشه پشت من بودند و من را حمایت کردند. جا دارد از کادر فنی هم تشکر کنم که این اعتماد را به من داشت. فکر می‌کنم خدا را شکر توانستم همه‌شان را سربلند کنم. امیدوارم این روند برای من و تیم ادامه داشته باشد تا بتوانیم در هر دو جام رقابت کنیم و قهرمانی‌ها را به دست بیاوریم.
هافبک پرسپولیس در مورد اینکه پس از گلزنی اشک ریخت، گفت: واقعا در آن لحظه حسی داشتم که دست خودم نبود. واقعا هیچ پیغامی نداشتم. برای خودم، خانواده‌ام، تیم کادر فنی، هواداران و همه خوشحال بودم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. امیدوارم بتوانم سربلند باشم و به تیم کمک کنم.
نعمتی در مورد اینکه می‌توان به او لقب سینمایی از گور برخواسته را داد، عنوان کرد: متاسفانه این فیلم را ندیده‌ام ولی دراماتیک بود. قشنگ بود. یکی از اتفاقات خوب زندگی برای من افتاد. از همه ممنون هستم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه