برای اخذ مجوز حرفه‌ای آسیا

باشگاه پرسپولیس مدارک بخش پرسنلی را بارگذاری کرد

مدیر اموربین‌الملل و رئیس کمیته اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: با باز شدن سامانه کلس (CLAS) بارگذاری مدارک و اسناد از سوی باشگاه پرسپولیس در حال انجام است. بر این اساس تکمیل بخش پرسنلی قبل از پایان موعد مقرر به انجام رسید.

امیرعلی حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حدود یک ماه است که سامانه مرتبط با صدور مجوز حرفه‌ای باز شده و کار خود را آغاز کرده است. البته ما در باشگاه پرسپولیس پیش از این تهیه و جمع آوری مدارک و اسناد را آغاز کرده بودیم. در سامانه همه بخش‌ها با هم باز شدند ولی هر بخشی بر اساس زمانبندی مشخصی بسته می‌شود و این طور نیست که تمام بخش‌ها تا آخرین روز باز باشند. بر این اساس اولویت‌ کاری در باشگاه و به طور مشخص در کمیته اخذ مجوز که مسوولیت آن با بنده است مشخص شد.این امور و کمیته زیر نظر مستقیم مدیرعامل فعالیت دارد. هیات مدیره نیز گزارش فعالیت‌های آن را از طریق مدیرعامل دریافت می‌دارد.
وی ادامه داد: اولین بخشی که باید تکمیل می‌شد همین بخش پرسنلی بود که ما چند روز زودتر از پایان مهلت اسناد را بارگذاری کردیم. در بخش پرسنلی، معرفی و بارگذاری مدارک نفراتی چون دبیرخانه، مدیرعامل، افسر مالی، مدیر تیم، مدیررسانه‌ای، افسر امنیتی، سرمربی و مربی (دستیار اول)، مربی بدنساز، مربی دروازه‌بانی، مشاور حقوقی، پزشک، فیزیوتراپیست، مدیر آکادمی، سرمربیان و مربیان تیم‌های پایه و موارد دیگری از این دست انجام می‌شود.
مسوول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای خاطر نشان کرد: اقدام بعدی ما معرفی و بارگذاری مدارک مربوط به زیر ساخت‌ها است که مواردی چون ساختمان مرکزی، ورزشگاه برگزاری مسابقه، ورزشگاه و کمپ تمرین تیم اصلی و ورزشگاه و کمپ آکادمی فوتبال باشگاه از جمله آن‌ها است، البته هم‌زمان موارد دیگر نیز در حال انجام است ولی ترتیب بارگذاری مدارک بر اساس زمان‌بندی‌های اعلامی خواهد بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه