تقابل پرسپولیس و سپاهان در گام دوم جام حذفی

دو تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در گام دوم این جام برای تیم‌های لیگ، به مصاف هم می‌روند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران و زردپوشان اصفهان در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در مرحله یک شانزدهم با عبور از تیم‌های ون پارس اصفهان و سایپا به یکدیگر رسیدند.

تیم‌های لیگ برتر از مرحله یک شانزدهم به مسابقات جام حذفی اضافه شدند و این دو تیم، اینک به عنوان دو مدعی قهرمانی در صدر جدول لیگ برتر، در اصفهان دیدار جذاب و حساسی را پشت سر می‌گذارند، چرا که از این بازی مهم، تنها یک تیم به مرحله یک چهارم این رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

قرعه زمین این بازی طی مراسمی، به نام اصفهان در آمد و این در شرایطی است که پرسپولیس برای افزایش روحیه تیمی و بازگشت به صدر جدول در لیگ برتر در برابر میزبانی به میدان می‌رود که با برد زنیت روسیه در یک دیدار دوستانه، از انگیزه بالایی برخوردار است.

رقابت‌های مرحله یک هشتم جام حذفی از امروز (یکشنبه) با یک دیدار آغاز و چهارشنبه هفته جاری چهره هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم مشخص خواهد شد.

گفتنی است؛ پرسپولیس و سپاهان از ساعت 17 روز چهارشنبه، سوم اسفند ماه با قضاوت بیژن حیدری، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه