برنامه بازیها اجحاف بزرگی در حق پرسپولیس است

گل محمدی: این پیروزی برای ما خیلی اهمیت داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسیپولیس گفت: این برد برای ما خیلی اهمیت داشت و خیلی مهم بود تا بتوانیم روند خوبمان را به سمت قهرمانی طی کنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان و برتری سرخپوشان و کسب سه امتیاز حساس این بازی، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ابتدا درگذشت بلاژویچ را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. دوم اینکه شهر خوی را فراموش نکنیم و هموطنان عزیزمان که در این سرما نیاز به کمک زیادی دارند.
وی افزود: بازی خوب و سنگینی بود از نظر نتیجه برای ما و نوع بازی که ارائه کردیم. پیش بینی این بازی را کرده بودیم. نفت آبادان همه حریفانش را به دردسر می‌اندازد. قبل از بازی هم گفتم نفت خیلی پیشرفت کرده است و بازی مقابل این بازیکنان تکنیکی در خط جلو سخت است. دیدید که غافلگیر هم شدیم. برایشان آرزوی موفقیت دارم. این تیم توانایی دارد تا اواسط‌ جدول هم خودش را بالا بکشد. نفت تیمی است که باید در لیگ برتر بماند. شرایط‌شان سخت است ولی به نظر من این توانایی را دارند که پیشرفت کنند.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از بازیکنان تیم خودمان تشکر می‌کنم، با این که شرایط جوی ورزشگاه سنگین بود و با توجه به حضور پر شور هواداران آبادانی و همچنین زمین بازی که زمین سنگینی برای فوتبال بازی کردن بود و در حالی که در این شرایط گل هم عقب افتادیم، بازیکنان ما خودشان را خیلی خوب پیدا کردند و توانستند با تمرکز خیلی خوب به جریان بازی، بازگشتند و توانستند از موقعیت‌ها، خوب استفاده کنند. بازیکنان ما یک ذهنیت خیلی خوب برای بردن داشتند مخصوصا بعد از اینکه گل دریافت کردیم.
گل محمدی در ادامه گفت: از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم چون فشار زیادی را در طول 90 دقیقه تحمل کردند برای اینکه بتوانند برنده از زمین خارج شوند و دل هواداران را شاد کنند. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.
یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود و ما می‌توانستیم بعد از زدن گل برتری، به گل‌های بیشتر هم دست پیدا کنیم اما در ضربات آخر بی‌دقت بودیم ولی در مجموع فوتبال زیبایی از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شد. ان شاء الله که بتوانیم همین روند برد را ادامه بدهیم. بعد از دو هفته که نتیجه نگرفته بودیم، این برد برای ما خیلی اهمیت داشت و خیلی مهم بود. امیدوارم تمرکزمان را بیشتر کنیم برای دو بازی آینده که دو مسابقه میزبان هستیم و یک بازی هم در جام حذفی که میهمان هستیم، تا بتوانیم روند خوبمان را به سمت قهرمانی طی کنیم.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی روی گل دوم پرسپولیس، نظر آفساید داشتند، گفت: من هنوز واقعا آن صحنه را ندیده‌ام ولی باید کارشناسان این صحنه را دقیق‌تر ببینند و تشریح کنند. امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و گل ما سالم باشد.
گل محمدی در مورد سوالی در خصوص اینکه پرسپولیس حدود 20 دقیقه تدافعی بازی کرد، عنوان کرد: یک بخش آن جنبه جبران حریف برای گلزنی بود که ما در دقایقی از بازی سعی کردیم پرس را از بالا شروع کنیم و در زمین خودشان بازی کنیم و این تاکتیک، کار را برای ما راحت‌تر کرده بود و در ادامه هم یک مهاجم کم کردیم و یک دفاع اضافه کردیم و آن هم به دلیل ارسال‌های متوالی تیم نفت بود و توانستم بازی را خیلی خوب کنترل کنیم.
گل محمدی در باره سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس بعد از رقبای خود در جدول به میدان می رود و از سوی دیگر هنوز زود است که بازی‌ها همزمان آغاز شود، گفت: اولا قطعا باید توازن بین رقبا مشخص و برقرار باشد و دوم اینکه در بازی‌های آینده، چند روز بازی نداریم و پس از آن باید با فشار زیادی در برنامه مسابقات شرکت کنیم. به نظرم این تقویم خیلی به ضرر تیم ما است و ما حتی نامه‌نگاری کردیم، صحبت کردیم و این موضوع را با مدیر عامل باشگاه در میان گذاشتیم ولی متاسفانه آنها کار خودشان را انجام می‌دهند. این برنامه ریزی بدون در نظر گرفتن شرایط تیم ما انجام شده است و فقط خواسته‌اند برنامه تیم‌های دیگر را تنظیم کنند و این اجحاف بزرگی در حق پرسپولیس است. از آقای سهیل مهدی می‌خواهیم که به این مساله ورود کنند.

یحیی گل محمدی در خصوص سوالی مبنی بر اینکه شما با جواد نکونام تماس گرفته‌اید و از ایشان عذرخواهی کرده‌اید، افزود: برای نکونام آرزوی موفقیت کردم چون بعد از بازی هم نتوانستم ایشان را ببینم به دلیل اینکه روی سکوها بودند. برای جواد و فولاد و بازی‌های آسیایی آنها آرزوی موفقیت کردم و نکاتی بود که حتما باید به ایشان می‌گفتم و خودش هم در جریان بود. اگر عذرخواهی هم کرده باشم، چیزی از من کم نمی‌شود اما در آن بازی، همه دیدند که چه شرایطی در ورزشگاه حاکم بود و چه اتفاقاتی افتاد ولی نمی‌خواهم به جزئیات آن توجه کنم. جواد از مربیان خوب ما است و احتیاج به حمایت دارد برای بازی‌های آسیایی و به همین دلیل برای تیم فولاد هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه