پیام تسلیت و ابراز همدردی باشگاه پرسپولیس با مردم ترکیه و سوریه

باشگاه پرسپولیس در پی وقوع زلزله شدید سحرگاه امروز (دوشنبه)، با صدور پیامی، ضمن عرض تسلیت به مردم ترکیه و سوریه و ابراز همدردی با ایشان، برای همکاری با سازمان‌های امدادی جهت یاری به جمع‌آوری کمک‌های بشر دوستانه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ در حالی که این روزها در غم مصیبت وارده بر جمعی از هموطنان‌ عزیزمان در زلزله‌های اخیر غرب کشور هستیم، متاسفانه حادثه ناگوار زلزله در مناطق مرزی ترکیه و سوریه و مصیبت‌های وارده بر ساکنان آن مناطق این غم و اندوه را مضاعف کرد.
سحرگاه امروز (دوشنبه) زلزله‌‎ای به بزرگی 7.8 ریشتر در جنوب ترکیه روی داد که علاوه بر شهرهای آن کشور، شهرهایی در سوریه را درگیر و باعث تلفات انسانی گسترده و آواره شدن تعداد بسیاری از مردم دو کشور شده است.
دریغا که از گزارش‌های خبری و تصاویر ارسالی از مناطق زلزله زده، این‌گونه برمی‌‌آید که از نظر تلفات انسانی و تعدد مجروحان با یک فاجعه بشری روبه‌رو هستیم که دل هر انسانی را در هر نقطه‌ای از دنیا به درد می‌آورد و مردم دنیا و کشورمان را متاثر کرده است.
در همین ارتباط خبرهایی مبنی بر درگذشت ملی‌پوش سابق سوریه و زیر آوار ماندن یکی از تیم‌های فوتبال ترکیه نیز مخابره شده است که خود بیانگر گستردگی حادثه پیش آمده است.
از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان این بلای طبیعی آرزوی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان و حادثه دیدگان صبوری طلب می‌کنیم. امیدواریم در ساعات و روزهای آینده اخبار بیشتری درباره نجات زیرآوارماندگان را بشنویم.
باشگاه ورزشی و فرهنگی پرسپولیس، همچنین ضمن ابراز همدردی با دو ملت، اعلام آمادگی می‌کند در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود با سازمان‌های ملی و بین‌المللی ذیربط جهت یاری رساندن به جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه برای زلزله‌زده‌های کشور عزیزمان ایران و مردم ترکیه و سوریه همکاری نماید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه