دیدن این صحنه‌ها که VAR نمی‌خواهد

مهدی ترابی: 10 نفره حریف تیم 12 نفره نشدیم

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس گفت: این صحنه‌ها و اتفاقات هم طبیعی نیست. در دو بازی سه پنالتی ما را نگرفتند. برای چنین صحنه‌هایی VAR نیاز نیست.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی ترابی در پایان مسابقه با آلومینیوم ناراحت از ادامه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس و تاثیر آن بر شرایط جدول و نتایج مسابقات، اظهار داشت: نمی‌دانم. شاید این اشتباهات طبیعی باشد اما آنچه ما می‌بینیم اصلاً‌ نیاز به VAR ندارد. چه در صحنه‌ای که روی من پنالتی شد و چه در صحنه‌ نیمه اول که روی شیخ خطا کردند، برای اعلام پنالتی اصلا نیازی به بازبینی و VAR نبود.
در صحنه اخراج علیرضا بیرانوند هم فکر می‌کنم قبل از آن، آفساید بود. من صحنه را ندیدم، اما اینطور شنیدم. به نظرم از لحاظ داوری متأسفانه ضعیف هستیم.
وی با اشاره به شرایط پرسپولیس در نیمه دوم عنوان کرد: نیمه دوم،‌ نیمه خیلی خوبی داشتیم. البته با توجه به اینکه ما 10 نفره بودیم و حریف، 12 نفره بود و زورمان نرسید.
ترابی در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه مبنی براینکه قرار است امسال یک تیم خاص قهرمان شود، گفت: اینها بحث‌هایی است که مطرح می‌شود. رضا درویش قطعاً حق ما را می‌گیرد. ما باید تلاش‌مان را در زمین انجام بدهیم و همه کاری برای سربلندی پرسپولیس می‌کنیم. این صحنه‌ها و اتفاقات هم طبیعی نیست. هفته قبل پنالتی واضح ما را در ورزشگاه خالی از تماشاگر مقابل فولاد نگرفتند و این هفته هم مقابل تماشاگران، متأسفانه دو پنالتی برای ما گرفته نشد.
وی در مورد اینکه پورعلی‌گنجی اعلام کرده بازیکنان حاضرند نفری 50 میلیون تومان بدهند تا VAR به فوتبال کشورمان بیاید، اظهار داشت: واقعاً مشکل خاصی نیست. اتفاق خیلی خوبی است ولی با این چیزها VAR را نمی‌آورند.
ترابی در مورد خداحافظی کارلوس کی‌روش گفت: از زحماتی که برای تیم ملی کشید تشکر می‌کنم. امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه