قرار نیست پرسپولیس قهرمان شود، در فدراسیون هم گفتند حق با ما است

رضا درویش: نمی‌توانیم مسایل ماورای زمین فوتبال را اداره کنیم

مدیرعامل پرسپولیس گفت: هیچ تیمی در لیگ ایران، فوتبالی قادر به بردن ما نیست. البته من هم قادر به این نیستم که ماورای زمین فوتبال را اداره کنم. نتایج فوتبال، غیر فوتبالی رقم می‌خورد و داور تابع اوامری است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اشتباهات داوری به زیان سرخپوشان در بازی‌های پی‌در‌پی، بالاخره آرایش صدر جدول را تغییر داد. خبرنگاران پس از بازی امروز (چهارشنبه) با تاکید بر این مساله از رضا درویش درباره لطمه دیدن پرسپولیس از اشتباهات داوری در سومین هفته متوالی سوال کردند که وی چنین پاسخ داد: بازی با آلومینیوم ششمین هفته اشتباهات داوری به زیان ما بود نه سومین هفته.
وی افزود: در سه هفته گذشته بارها به رئیس، نایب رئیس، دبیرکل فدراسیون و رئیس کمیته داوران فدراسیون رجوع کردم و نکاتی را گفتم. حتی در هفته‌هایی که پیروز از زمین بیرون آمدیم این کار را انجام دادیم و گفتم یک، دو پنالتی یا آفساید علیه ما گرفتند. بهانه‌شان این است که VAR در فوتبال ایران وجود ندارد. با این بهانه می‌خواهند مردم را سرگرم کنند. وقتی قرار و بنا نیست که حق را به ما بدهند حتی اگر VAR هم باشد آنها کارخودشان را می‌کنند. وقتی کسی خوابیده است، می‌شود او را بیدار کرد اما وقتی کسی خودش را به خواب زده نمی‌شود بیدارش کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: تبریک می‌گویم به آنهایی که برنامه‌ریزی کردند تا پرسپولیس در این 6 هفته به حقش نرسد. شاید می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود. هیچ تیمی در لیگ ایران، فوتبالی قادر به بردن ما نیست. البته من هم قادر به این نیستم که ماورای زمین فوتبال را اداره کنم. اعتراضم را به هیات رئیسه و رئیس فدراسیون هم که گفتم، جواب دادند حق با شماست. گفتم دو امتیاز به ما بدهید و هر شش بار «حق با شماست» برای خودتان.
درویش خاطرنشان کرد: این که شش هفته اتفاقات غیرطبیعی رخ می‌هد باید شک کرد. حتما این رفتارها دلیلی دارد. در فدراسیون فوتبال هم کسی پاسخگو نیست. اخراج علیرضا بیرانوند اساسا اشتباه بود چرا که در آن صحنه آفساید رخ داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: البته داور هم مقصر نیست چرا که به او گفته‌اند اینطور قضاوت کند و داور هم تابع اوامر است. داورهای قبلی هم همین کار را کردند. شاید اولویت مسئولان فدراسیون «فوتبال» نیست. اگر اولویت اداره فوتبال بود که در این چند هفته یک حرکت انجام می‌دادند و برخورد می‌کردند.
وی با بیان این که دیگر نگران اتفاقات اینچنینی نیستیم خاطرنشان کرد: وقتی بنا نیست پرسپولیس قهرمان شود چرا باید نگران باشیم. وقتی قرار است نتایج فوتبال، غیرفوتبالی رقم بخورد تقصر من و گل‌محمدی چیست؟ من الان باید به آقای گل‌محمدی چه بگویم؟ وقتی جای دیگری در مورد نتایج تصمیم‌گیری می‌کنند ما چه بگوییم؟
رضا درویش تاکید کرد: از همین الان قهرمانی را به آنهایی که برنامه‌ریزی کردند تا تیم مد نظرشان قهرمان شود تبریک می‌گویم.
درویش در پایان گفت: مردم را با سیستم ویدئویی سرکار نگذارید. مگر VAR می تواند وقت‌های تلف شده را بگیرد؟ مگر VAR می‌تواند این همه اشتباه را جبران کند. تا داور نخواهد اتفاقی نمی‌افتد و داور هم تابع اوامری است که از بیرون به او می‌گویند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه