نونهالان پرسپولیس حریف خود را گلباران کردند

تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس امروز (جمعه) میزبان تیم کیانمهر نوین پایتخت بود و توانست حریف خود را با چهار گل، گلباران کند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان نونهال پرسپولیس امروز جمعه هفتم بهمن ماه 1401 از ساعت 12 در ورزشگاه شهید درفشی‌فر میزبان تیم کیانمهر نوین پایتخت از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان تهران بودند و توانستند حریف خود را با نتیجه چهار بر صفر مغلوب کنند.

تیم نونهالان پرسپولیس در هوای سرد ورزشگاه شهید درفشی‌فر مقابل تیم کیانمهر قرار گرفت و با ارائه یک بازی برتر و مالکیت مطلق توپ و میدان، گرمابخش یک بازی حساس و خوب بود.

پرسپولیس پس از حملات متوالی خود، در دقیقه 43 توسط امیررضا علیپور به گل برتری رسید و نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یافت.

سرخپوشان در نیمه دوم با دو تغییر به میدان رفتند و هجومی‌تر از نیمه اول ظاهر شدند.

در دقیقه 55 پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد که مورد اعتراض شدید کادر  فنی تیم میهمان قرار گرفت و شدت اعتراضات منجر به اخطار به تعدادی از اعضای کادر فنی تیم کیانمهر شد و بازی برای دقایقی متوقف گردید. پس از دقایقی وقفه، پنالتی پرسپولیس توسط سبحان دمورزاده به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

حسن خانمحمدی سرمربی نونهالان سرخپوش در دقیقه 70 دو تعویض دیگر انجام و تغییر تاکتیک داد.

در دقیقه 72 ابوالفضل عینی با یک فرار خوب و ضربه‌ای دیدنی، گل سوم پرسپولیس را رقم زد. همچنین در دقیقه 80 گل چهارم میزبان توسط طاها خانمحمدی بازیکن تعویضی سرخپوشان به ثمر رسید و این دیدار در نهایت با نتیجه پرگل چهار بر صفر به سود نونهالان پرسپولیس خاتمه یافت.

ضمن اینکه روز گذشته تیم نوجوانان پرسپولیس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان تهران، میزبان تیم پیروزان تکین بود و علیرغم برتری توپ و میدان، با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه