با امضای قرارداد یک و نیم ساله

‌ پریرا به پرسپولیس پیوست

مهاجم برزیلی فصل گذشته گامبا اوزاکا با امضای قرارداد یک و نیم ساله به پرسپولیس ملحق شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا بازیکن پیشین پالمیراس برزیل که تجربه بازی و قهرمانی در لیگ بلژیک را دارد و از سال 2019 به جی لیگ(لیگ ژاپن) پیوسته بود از این پس با پیراهن پرسپولیس در لیگ خلیج‌فارس به فوتبال خود ادامه خواهد داد.
این بازیکن برزیلی با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم، به جمع سرخپوشان ایران ملحق شد و به این ترتیب تا پایان فصل آینده فوتبال ایران، پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در پی رفتن ناگهانی لوکادیا به دنبال جذب مهاجم بود. به این ترتیب عیسی آل‌کثیر که دوران مصدومیت را پشت سر نهاده بود با عقد قراردادی جدید به تیم بازگشت و در ادامه با لئاندرو پریرا به توافق دست پیدا کرد. این در حالی است که در نیم فصل، حامد پاکدل نیز با نظر کادرفنی از جمع سرخپوشان جدا شد.
پریرا که بازی در بالاترین سطح فوتبال برزیل را با پیراهن پالمیراس تجربه کرده است در دو فصل گذشته با پیراهن گامبا اوزاکا به میدان رفت. او همراه با این تیم در جایگاه سیزدهم و پانزدهم لیگ ژاپن قرار گرفت. وی پیش از حضور در شرق آسیا بازی و قهرمانی در لیگ بلژیک را با کلوب بروژ تجربه کرده بود.
او از اسفند 1399، در فینال سوپرکاپ ژاپن برای گامبا اوزاکا به میدان رفت و آخرین بازی او برای آن تیم به بازی با جوبیلوایواتا در هفته ما قبل پایانی لیگ2022 ژاپن مربوط می‌شود که هفتم آبان‌ماه انجام شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه