سال قبل یکی از مشکلات نبود قهرمان می‌شدیم؛ با آمدن درویش شرایط تغییر کرد

گل‌محمدی: نیمه دوم بازی یک‌طرفه بود/ آن صحنه پنالتی واضحی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم. بازی سختی بود و ما نیمه دوم متفاوتی داشتیم. بچه‌ها توانستند بازی را یک‌طرفه کنند. البته هنوز وسط فصل است و باید برای حفظ این روند تلاش کنیم. آن صحنه هم پنالتی بود ولی از تلاش تیم داوری تشکر می‌کنم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی که تیمش، هفته شانزدهم را حداقل با 4 امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین رقیب به پایان خواهد برد، پس از پیروزی برابر ذوب‌آهن در کنفرانس خبری اظهار داشت: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم و آن را به ایشان تقدیم می‌کنیم. در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم که توانستیم  از آن سه امتیاز خیلی ارزشمندی بگیریم. این پیروزی برابر این حریف خوب و برای شروع نیم فصل دوم، اهمیت زیادی داشت.

وی افزود: نیمه اول، برای ما نیمه سختی بود. ذوب‌آهن خیلی خوب دفاع کرد. همچنین در انتقال دفاع به حمله، عملکرد خوبی داشتند که کار را برای ما سخت کرد. با این حال در نیمه دوم، شرایط متفاوت شد. به نحوی بازی کردیم که مسابقه یکطرفه شده بود. بازیکنان ما توانستند هم به بازی سرعت بدهند و هم از موقعیتی که به دست آمد خوب استفاده کنند. ما حتی می‌توانستیم به گل‌هایمان هم اضافه کنیم.

سرمربی صدرنشین لیگ خلیج‌فارس، خاطر نشان کرد: نیمه دوم، نیمه خیلی خوبی برای ما بود. بازیکنان جانشین، تاثیری که می‌خواستیم را گذاشتند. بازیکنان ما تمرکز خوبی برای برد داشتند. به آنها تبریک می‌گویم زیرا 90 دقیقه پرفشار را به خوبی پشت سرگذاشتند. بازیکنان تحت فشار زیادی هستند که بتوانند نتیجه بگیرند. ان شاءالله بتوانیم همین روند را در بازی‌های بعدی ادامه بدهیم.

گل‌محمدی در مورد غیبت سعید صادقی، مهدی عبدی و نعمتی در فهرست پرسپولیس تصریح کرد: صادقی هنوز درگیر مصدومیت است. عبدی درست قبل از مسابقه مریض شد و سیامک هم از ما جدا شده و دنبال تیم بعدی‌اش است.

سرمربی پرسپولیس در مورد دلیل جدایی نعمتی عنوان داشت: نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسایل صحبت کنم. در هر صورت گاهی بازیکنان بالا و پایین دارند و تیم عوض می‌کنند یا کادرفنی می‌خواهد این اتفاق رخ بدهد. فوتبال حرفه‌ای، همین است. سیامک هم در مدت زمانی که در تیم ما بود از نظر فنی و اخلاقی عملکرد خوبی داشت ولی شرایط متاسفانه برایش طوری رقم خورد که در نهایت از تیم ما جدا شد. برایش آرزوی موفقیت دارم.

گل ‌محمدی در پاسخ به سوال درباره جدایی پاکدل نیز اضافه کرد: از او هم تشکر می‌کنم. بازیکن با اخلاق و فنی بود. هرچه در وجودش داشت را در بازی می‌گذاشت. از حامد تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه از عملکرد دیاباته راضی بود یا نه، افزود: بله. او خود را به خوبی در موقعیت مناسب قرار داد و در توپ‌های بلند هم تاثیرگذار بود. در مجموع عملکردش خوب بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه تغییراتی در تیم ایجاد کردید که هر هفته اختلاف امتیازی‌اش با سایر تیم‌ها بیشتر می‌شود، گفت: عملکرد ما در فصل گذشته تحت تاثیر مشکلات زیادی بود هم در مورد جذب بازیکن و هم در  بحث بازیکنانی که از تیم ما جدا شدند. سه، چهار نفر آن‌ها از ملی‌پوشان بودند. شرایط  مالی واقعا سختی داشتیم. اصلا شرایط طبیعی برای کار کردن نبود. پنجره‌مان هم بسته بود. نمی‌خواهم زیاد در موردش صحبت کنم ولی با همه مشکلاتی که داشتیم باز هم نایب قهرمان شدیم. اگر تنها یکی از آن مشکلات نبود باز هم می‌توانستیم قهرمان شویم. اکنون هم فقط وسط فصل است و لیگ خیلی فشرده است. چیزی تمام نشده است و مدعیان قهرمانی زیاد هستند. تیم‌ها راحت امتیاز از دست نمی‌دهند. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. با آمدن درویش، تاثیرات مثبتی در تیم به وجود آمد و رفتن باشگاه به فرابورس، خیلی از مشکلات را  توانست حل کند. امیدوارم با همدلی و اتحاد بیشتر و با حمایت هواداران بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. احتیاج داریم که همه کمک کنند و تمرکز را روی موفقیت تیم بگذارند.

گل محمدی در مورد عملکرد دفاعی تیمش گفت: در تهران بازی داشتیم و می‌ خواستیم زود به گل برسیم. معمولا تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند می‌توانند از انتقال دهنده‌ها، خوب استفاده کنند. بیشتر موقعیت‌هایی که به حریف دادیم روی صحنه‌هایی بود که خودمان توپ داشتیم و این فرصت برای حریف به وجود آمد.

وی در مورد اینکه تماشاگران در ورزشگاه نیستند، گفت: انتظارمان از فدراسیون و وزارت ورزش این است که پیگیر حضور تماشاگران باشند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال با هوادارانشان زنده هستند و همه تیم‌ها چنین شرایطی دارند. در هر صورت وقتی در زمین خودمان بازی می‌کنیم انتظار داریم از حمایت هواداران استفاده کنیم. در خیلی از شهرستان‌ها هم هواداران خوبی داریم. پرسپولیس بیشترین ضربه را از نبود هواداران می‌خورد. تمام ماهیت فوتبال به هواداران است. امیدوارم هرچه زودتر این مساله حل شود. هیچ لذتی ندارد ورزشگاه خالی، بیرانوند درست گفت، بازی‌ها بدون هوادار مثل بازی‌های دوستانه است. ورزشگاه خالی لذتی ندارد. شور و هیجان و اشتیاق باید در وجود بازیکنان و مربیان باشد. این فوتبال برای هواداران است و بدون آنها لذتی از فوتبال نمی‌بریم.

گل محمدی در مورد اینکه صحنه پنالتی برای تیمش گرفته نشد اظهار کرد: از دور دیدم و پنالتی واضحی بود، اما زاویه دید داور سخت بود ولی در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشت. از همه آن‌ها با وجود این که باور داریم صاحب یک ضربه پنالتی بودیم، تشکر می‌کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه