کریم باقری: امیدوارم با تلاش زیاد بتوانیم سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است. ما فردا با این تیم بازی سختی خواهیم داشت اما امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم برنده از بازی بیرون بیاییم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کریم باقری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب‌آهن از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) اظهار داشت: فردا بازی سختی با ذوب‌آهن داریم. ما روی این تیم در این چند روز کار کردیم و نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانیم. همیشه بازی‌های خوبی با این تیم داشتیم و امیدوارم فردا سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی افزود: ذوب‌آهن تیم خوبی است و مهدی تارتار تیم خوبی آماده کرده است. ما فردا با این تیم بازی سختی خواهیم داشت اما امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم برنده از بازی بیرون بیاییم.
مربی پرسپولیس در خصوص اینکه ذوب‌آهن دفاعی بازی می‌کند و برای این مسئله تدبیری دارید، تصریح کرد: ذوب‌آهن دفاعی بازی نمی‌کند و ما در بازی رفت که با این تیم بازی کردیم، آنها هجومی بودند و بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم.
باقری در خصوص جدایی حامد پاکدل و احتمال جدایی سیامک نعمتی خاطرنشان کرد: جدایی سیامک نعمتی هنوز صددرصد نشده اما حامد پاکدل از ما جدا شد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. شاید وی در این مدت کم بازی کرد اما زحمات زیادی کشید. از طرف مجموعه پرسپولیس برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی در خصوص اینکه آیا دیاباته و عیسی آل‌کثیر می‌توانند فردا برای پرسپولیس بازی کنند افزود: این دو بازیکن کنار ما خواهند بود و در صورت صلاحدید سرمربی تیم، بازی می‌کنند.
مربی پرسپولیس درباره جذب مهاجم خارجی گفت: باشگاه به دنبال یک مهاجم خارجی است اما هنوز این مهاجم پیدا نشده و امیدوارم که به زودی این اتفاق رخ بدهد تا از یک بازیکن خوب خارجی استفاده کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که حضور بشار رسن در پرسپولیس صحت دارد، گفت: نه، این مسئله صحت ندارد.
کریم باقری که در زمان اسکوچیچ عضو کادرفنی تیم ملی بود، درباره عملکرد ملی‌پوشان در جام جهانی 2022 و اینکه اگر اسکوچیچ در تیم ملی می‌ماند نتایج به شکل دیگری رقم می‌خورد، گفت: این صحبت‌ها کهنه شده و من هم مثل همه مردم بازی‌های تیم ملی را دیدم و نظر خاصی ندارم. به هر حال ایشان را کنار گذاشتند و گروه جدیدی را آوردند.
مربی پرسپولیس درباره استفاده از VAR در فوتبال ایران ادامه داد: زمانی که ما بازی می‌کردیم در زمین اشتباهاتی داشتیم و داوران هم اشتباه می‌کنند اما نباید همه چیز را گردن داور بیندازیم. امیدوارم که از VAR استفاده شود، اما تا حالا به خاطر بودجه آن، این اتفاق رخ نداده است. امیدوارم هر چه سریع‌تر VAR به فوتبال ما اضافه شود تا هم داوران از آن استفاده کنند و همه اینکه تیم‌ها ضرر نکنند.
باقری در خصوص برگزاری بازی بدون تماشاگر نیز گفت: چند وقتی است که این اتفاق رخ داده و فوتبال بدون تماشاگر شده، اما فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد. در این شرایط چه نتیجه بگیریم چه نگیریم لذتی ندارد چرا که فوتبال بدون تماشاگر مزه نمی‌دهد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه