37 پرونده را بسته‌ایم، پرونده‌های جدیدی می‌آید

گزارش معاون حقوقی باشگاه از پرونده‌های پرسپولیس

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا کسانی که زمینه انتقال استوکس از تراکتور به پرسپولیس را فراهم کردند پاسخگو نیستند. مصلحت‌اندیشی نخواهیم کرد و هر زمانی که ضرورت پیدا کند اقدامات قانونی را در جهت منافع باشگاه انجام می‌دهیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حسین دوام در نشست خبری باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در مدت 11 ماهی که من در باشگاه حضور دارم، 76 دعوای حقوقی در محاکم قضایی داشتیم. از این تعداد 37 پرونده مختومه شده، 20 پرونده به سود باشگاه بوده و در 17 پرونده هم رای به ضرر ما صادر شده است.
وی در مورد یکی از کارگزاران سابق باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم نامی از کارگزار مورد نظر بیاورم، به نظر، چون قرارداد با عجله تنظیم شده بود، منافع باشگاه در نظر گرفته نشده بود. اگر هم مدتی این قرارداد پابرجا ماند به دلیل پرداختی‌هایی بود که صورت گرفت و ادعایی وجود داشت. بر اساس مصوبه هیأت مدیره، ما دعاوی را مطرح کرده‌ایم و دادخواست داده‌ایم و تعیین وقت هم شده است.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درخصوص مدیرعاملی که مدعی شده بود پول کالدرون را پرداخت کرده است، گفت: دعوای وی محکوم به بی‌حقی شد و در نهایت به سود باشگاه رای صادر شد. نمی‌خواهم نامی از کسی ببرم. آن فرد محکوم به بی‌حقی شد و دادگاه گفت که سندی که وجود دارد، مورد قبول نیست. چون سند مالی تنظیم‌شده بود و ۲۴۰ میلیون باشگاه‌ محکوم‌شد. او درخواست ارز داد که ما هم طبق اسناد مشخص کردیم که حکم بر ۲۴۰ میلیون تومان به پول رایج کشور است. موارد زیاد هستند. همیندیروز یک‌نفر واسطه جلوی من را گرفت که حکم قطعی گرفته است و می‌گویند این حکم قطعی جلوی حرفه‌ای سازی را می‌گیرد. ما به طور مرتب در حال مواجهه با مواردی هستیم که به هر حال از گذشته باقی مانده است و در حال پیگیری موارد مختلف هستیم.
دوام در پاسخ به این سوال که چرا از عوامل درگیر با موضوع استوکس و شکست در آن پرونده شکایت نمی‌شود، تصریح کرد: نمی‌دانم چرا کسانی که زمینه انتقال استوکس به پرسپولیس را فراهم کردند پاسخگو نیستند. دستگاه‌های نظارتی باید سوال کنند بر چه اساسی این قرارداد را منعقد کرده‌اید؟ ما وارث یک بدهی هستیم که با زحمت بخشی از آن را پرداخت کرده‌ایم. ما مصلحت‌اندیشی نمی‌کنیم و اگر ضرورت پیدا کرد و از ما خواسته شد اقدامات قانونی را دنبال می‌کنیم.
وی درخصوص اینکه بدهکاران طرح دعوا می‌کنند ولی پرسپولیس از کسانی که به آن بدهکار هستند شکایت نمی‌کند، عنوان داشت: اگر نیاز باشد و مستندات لازم فراهم شود، شکایت خواهیم کرد. اسم نمی‌بریم ولی همین الان یک شرکت طبق اسناد موجود، 34 میلیارد تومان به باشگاه مدیون است ولی همان‌ها رفته‌اند و برای 100 میلیون تومان، علیه باشگاه حکم گرفته اند و در زمان خودش، حساب را مسدود کردند. بررسی کردیم هزینه تمبر برای طرح همین دعوی 400 میلیون تومان است!
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد رای که رویانیان علیه باشگاه گرفته است، خاطرنشان کرد: آن رای مربوط به قبل از حضور تیم مدیریتی جدید بوده است، اما در ماه‌های اخیر این رای قطعی و اجرایی شد. با این حال رویانیان لطف کرد و حساب باشگاه را مسدود نکرد و مذاکرات خوبی را با هم داشتیم. توافقاتی صورت گرفت و مبلغی را هم به وی تقدیم خواهیم کرد. حکمی که صادر شده مبلغ یک میلیارد و 920 میلیون تومان است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه