درباره خودم به نظر سرمربی احترام می‌گذارم

حامد پاکدل: از بازی پرسپولیس لذت بردم

مهاجم سرخپوشان ایران گفت: از نوع بازی، تاکتیک و فوتبال پرسپولیس لذت بردم. فوتبال تماشاگر پسندی را همراه با کسب یک نتیجه خوب بدست آوردیم. طبیعی است که ناراحتم نمی‌توانم بازی کنم ولی به نظر سرمربی احترام می‌گذارم و بیشتر تلاش می‌کنم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حامد پاکدل بعد از بهترین پیروزی سرخپوشان در این فصل، اظهار داشت: بازی خوبی مقابل تیم خوب نساجی داشتیم. باید به باشگاه و مجموعه بزرگ نساجی تبریک بگویم که شخصیت تیمی خوبی پیدا کرده است. از نوع بازی، تاکتیک و فوتبال پرسپولیس لذت بردم. به هر حال با وجود نبود تماشاگران که روح و جان فوتبال هستند، توانستیم جای آن‌ها را پر کنیم.

وی افزود: فوتبال تماشاگر پسندی را همراه با کسب یک نتیجه خوب به نمایش گذاشتیم. امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد تا با توجه به همدلی و ظرفیتی که داریم، بتوانیم به آن چیزی که مدنظر داریم برسیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از کمتر بازی کردن خودش ناراضی نیست، توضیح داد: طبیعی و مشخص است هر کسی از بازی نکردن ناراحت است اما من قلبا پرسپولیس را دوست دارم. من با دلم به اینجا آمدم و همیشه تلاش کرده و می‌کنم تا بتوانم یک دقیقه یا 90 دقیقه بازی کنم و برای تیم مثمرثمر باشم. به نظر سرمربی هم احترام می‌گذاریم و همیشه برای کمک کردن به تیم آماده هستیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه