تا پایان فصل در پرسپولیس خواهم ماند

پورعلی گنجی: دوست داشتیم هواداران بودند و بردهایمان را با آنها تقسیم می‌کردیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما مشکلاتی را در نیم فصل داشتیم که یکی از آنها، نبود هواداران بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مرتضی پورعلی گنجی پس از پیروزی پر گل مقابل نساجی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و مهم 3 امتیاز بازی بود که به دست آوردیم.
وی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل عنوان کرد: ما مشکلاتی را در نیم فصل داشتیم که یکی از آنها نبودن هواداران بود، ما دوست داشتیم هواداران بودند و بردهایمان را با هواداران تقسیم می‌کردیم. با همه این مشکلاتی که بود شکر خدا توانستیم قهرمان نیم فصل شویم. امیدوارم همین روند پرسپولیس ادامه داشته باشد و بتوانیم قهرمان لیگ شویم.
مدافع تیم پرسپولیس در خصوص اتفاقات آخر بازی گفت: یک سری حرف‌ها در زمین رد و بدل شد که واقعا نمی‌دانم چه حرفایی رد و بدل شد که مهدی را آن طور بهم ریخت. مهدی پسر آرامی است و خدا می‌داند چه حرف‌هایی رد و بدل شده است که این اتفاق رخ داد.
پورعلی گنچی در خصوص رفتنش از پرسپولیس و حواشی که ایجاد شده بود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اتفاق بدی بود که درباره من رخ داد و برداشت بدی از صحبت‌های من شد. من گفتم اگر هواداران نباشند هیچ انگیزه‌ای برای بازیکنان وجود ندارد. از همین جا اعلام می‌کنم که ما بازیکن پرسپولیس هستیم و سعی می‌کنیم روند پرسپولیس به همین شکل باقی بماند. تمام هدفم این بود که هواداران حضور داشته باشند و بتوانیم در کنار هواداران باشیم و موفق شویم و تا پایان فصل در پرسپولیس خواهم ماند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه