گلایه پرسپولیس از استانداردهای دوگانه مسابقات در جلسه هماهنگی

نمایندگان پرسپولیس در جلسه هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و نساجی، از اجرای استانداردهای دوگانه در برگزاری مسابقات لیگ برتر گلایه کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و نساجی، امروز (چهارشنبه) از ساعت 12 به ریاست محمدرضا کسرایی و با حضور نمایندگان دو باشگاه و نهادهای دست‌اندرکار در برگزاری مسابقه در محل سازمان لیگ فوتبال ایران، برگزار شد.
در این جلسه از سوی سازمان لیگ تاکید شد، هفته پانزدهم لیگ برتر، به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) به تکریم مادران و همسران شهدا و همچنین با توجه به درگذشت پله، به ادای احترام به ستاره فقید فوتبال برزیل اختصاص دارد.
بر همین اساس، به درخواست فیفا از تمامی فدراسیون های عضو، در هفته پانزدهم لیگ برتر به احترام درگذشت پله ستاره برزیلی فوتبال جهان قبل از آغاز همه مسابقات، یک دقیقه سکوت اعلام می‌شود.
بر اساس تصمیم‌های این جلسه، تیم فوتبال پرسپولیس با پوشش یک‌دست قرمز در زمین حضور پیدا خواهد کرد و دروازه‌بان سبزپوش خواهد بود. تیم نساجی هم هم سرمه‌ای پوش خواهد بود و دروازه‌بان آن تیم زرد به تن خواهد کرد.
در این جلسه نمایندگان پرسپولیس به اجرای استانداردهای دو گانه در بازی‌های تهران و خارج از تهران نسبت به جلوگیری از ورود افراد غیر و تماشاگر به ورزشگاه‌ها اعتراض کردند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه