به لوکادیا خرده نمی‌گیرم

وحید امیری: هر کس برای پرسپولیس بازی می‌کند باید با عشق و تمرکز باشد

کاپیتان پرسپولیس در بازی با گل‌گهر گفت: نمی‌دانم لوکادیا چرا رفت. نمی‌خواهیم ذهن‌مان را درگیر کنیم. هر کس این جا بازی می‌کند باید با عشق و تمرکز بالا باشد، وگرنه کمکی نمی‌کند. پرسپولیس متکی به بازیکن نیست.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، وحید امیری بعد از پیروزی برابر گل‌گهر اظهار داشت: بازی سنگینی بود. بازیکنان ما با تمرکز و تلاش زیادی که در این هفته داشتند، توانستند سه امتیاز مهم را به نام پرسپولیس ثبت کنند. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ادامه روند خوب پرسپولیس در لیگ با وجود جدایی بهترین گلزن تیم، عنوان کرد: اینجا پرسپولیس است. از طرفی نمی‌توان کسی را با زور در تیم نگه داشت. بازیکن باید با تمام وجود، راضی و خوشحال در پرسپولیس بازی کند. بازیکنانی که در تیم حضور دارند با تمام وجود تلاش می‌کنند تا پرچم باشگاه را بالا نگه دارند. بازیکنی که از تیم رفته هم تمایل به جدایی داشته است. ما دوست داشتیم که لوکادیا در تیم بماند اما نمی‌توان به او خرده گرفت که چرا از تیم ما جدا شد. نمی‌خواهیم بیش از حد خودمان را درگیر این مساله کنیم.

امیری در مورد اینکه لوکادیا گفته است همبازیانم می‌دانند چرا از تیم پرسپولیس جدا شده‌ام، گفت: من نمی‌دانم چرا از تیم جدا شد. اطلاعی در این مورد ندارم اما به نظرش هم احترام می‌گذارم و به او خرده نمی‌گیریم. در پرسپولیس همه باید با عشق و تمرکز بالا بازی کنند. اگر ذهن بازیکن کمی هم درگیر باشد نمی‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم او در ادامه زندگی‌اش موفق باشد. پرسپولیس هم نشان داده که متکی به بازیکن نیست. امروز هم این مساله را باردیگر نشان دادیم. هر بازیکنی لباس این تیم را می‌پوشد باید با تمام وجود در اختیار تیم باشد.
بازیکن پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: هنوز خیلی زود است که از قهرمانی حرف بزنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی در مورد اینکه تیم نیاز به تقویت دارد یا نه گفت: این مساله در حیطه اختیارات من نیست که در موردش حرف بزنم باید کادر فنی و مدیریتی باشگاه در این مورد اظهار نظر کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه