اسدبیگی و عمری نشان دادند لیاقت این پیراهن را دارند

گل‌محمدی: با ذهنیت قهرمانی و برنده به بازی برگشتیم و یک پیروزی خوب آوردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شروع زیاد خوبی نداشتیم ولی ذهنیت برنده و قهرمانی به تیم ما خیلی کمک کرد. بچه‌ها به ویژه در نیمه دوم شخصیت خیلی خوبی از خودشان و تیم نشان دادند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی بعد از کسب پیروزی مهم خارج از خانه برابر یکی از رقبای مستقیم در گفتگوی رسانه‌ای اظهار داشت: خیلی خوشحالیم در این شهر با صفا با مردمان خوب هستیم. از هواداران پرسپولیسی سیرجان و استان کرمان، به خاطر استقبال و برخورد گرم‌شان تشکر می‌کنیم. با توجه به نتیجه‌ای که گرفتیم نیز باید بگویم بازی خوبی بود. البته گل گهر خوب شروع کرد، موقعیت‌هایی داشت و توانست پنالتی هم بگیرد که بیرانوند مهار خوبی انجام داد و در ادامه نیز، شاهد عملکرد خوب او بودیم.

وی افزود: بیرانوند ما را در بازی نگه داشت. از او تشکر می‌کنم. تمرکز خیلی خوبی برای بازی امروز داشت. رهبر خوبی به همراه بزرگترهای دیگر برای تیم ما بود. رفته رفته هرچه بازی جلو می‌رفت کار تیمی ما بهتر می‌شد و اعتماد به نفس بهتری به دست می‌آوردیم. توانستیم بیشتر پاس بدهیم، بازی را کنترل کنیم و مدیریت خوبی داشته باشیم. ذهنیت برنده به خصوص در نیمه دوم داشتیم که وقتی تیم ما وارد زمین شد شخصیت خوب پرسپولیس را نشان داد. البته در شروع بازی کمی سردرگم بودیم. استرس و فشار بازی خیلی زیاد بود. توپ‌های زیادی را تحت فشار حریف از دست دادیم و شروع زیاد خوبی نداشتیم. شروع بدمان باعث شد تیم حریف به پنالتی برسد اما رفته رفته بچه‌ها اعتماد به نفس بهتری پیدا کردند. تیم خوب و بزرگی داریم و از لحاظ شخصیتی تیمی هستیم که به دنبال قهرمانی است.

سرمربی سرخپوشان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به گل اول و دوم رسیدیم. این ذهنیت خوب و مثبت و ذهنیت قهرمانی به تیم ما خیلی کمک کرد. بچه‌ها شخصیت خیلی خوبی از خودشان نشان دادند. امروز از لحاظ بدنی هم یکی از روزهای خوب بازیکنان ما بود. دوندگی بالایی به خصوص درخط جلو داشتیم. وحید امیری دقیقه 94 بازی هم می‌دوید و خیلی به تیم کمک کرد. از همه بازیکنان ممنون هستم. در هر صورت این برد برایمان خیلی مهم بود و به اندازه 6 امتیاز ارزش داشت چون گل گهر یکی از مدعیان قهرمانی و تیم شایسته‌ای است. به امیر قلعه نویی و همکارانش بابت ساختن این تیم تبریک می‌گویم. از آنها به خاطر حمایتی که قبل از بازی داشتند نیز سپاسگزارم. در واقع از همه مربیان و هواداران تیم‌های مختلف که از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی که با این نتیجه، تیم خود را در صدر جدول پیکارها حفظ کرد، درباره پنالتی اعلام شده، تصریح نمود: برخوردی وجود داشت اما نمی‌دانم آنقدر شدت داشت که بازیکن حریف به زمین بیفتد یا نه.  در هر صورت چیزی که مشخص بود تیم ما از شروع تا آخر بازی به تیم داوری احترام زیادی گذاشت. از تیم داوری تشکر می‌کنیم. بازی سختی بود و داور جوان و آینده داری داشت. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد عملکرد عمری و اسدبیگی که گل اولی‌های این بازی نیز بودند گفت: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید کیفیت خیلی خوبی داشته باشد. خوشبختانه این دو بازیکن امروز نشان دادند لیاقت بازی در این تیم را دارند و راه طولانی و سختی را در پیش دارند. باید بیشتر تلاش کنند. اینجا باید هر روز بهتر از قبل باشید تا بتوانید دوام داشته باشید. برای آنها آرزوی موفقیت داریم. البته جوان‌های دیگری در تیم هستند که قطعا در بازی‌های آینده می‌توانند به ما کمک کنند.

گل‌محمدی در خصوص شرایط گل گهر، افزود: هر موقع با گل گهر بازی داشتیم مانند این بود که با استقلال یا سپاهان بازی می‌کنیم. یک تیم استاندارد که خیلی قوی هستند. در ضربات ایستگاهی خیلی قوی هستند. هر زمان برابر هم قرار گرفتیم، کار را برای ما خیلی سخت کردند. امروز هم به پنالتی رسیدند و می‌توانستند به گل برسند. هر چند مطمئن نیستم برخورد به شکلی بود که پنالتی باشد یا نه ولی اگر آن ضربه گل می‌شد زدن دو گل بعد از اینکه عقب می‌افتادیم خیلی سخت بود. صحنه پنالتی نقطه عطف این بازی بود و اگر گل می‌شد کارمان سخت می‌شد. بیرانوند توانست خیلی خوب پنالتی را مهار کند و ما را در بازی نگه دارد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره شرایط سیامک نعمتی و عبدی، عنوان کرد: در مورد بعضی از بازیکنان الان نمی‌توان تصمیم گرفت. دو هفته دیگر نیم فصل است. مهدی و سیامک از بازیکنان با سابقه ما هستند. علیرغم اینکه سن و سال زیادی ندارند. به این تیم کمک زیادی کرده‌اند اما دلیل نمی‌شود کیفیت آنها با بچه‌های دیگر ما فرق داشته باشد. بازیکنانی که الان در پرسپولیس هستند به تیم کمک می‌کنند و از وجود همه آنها استفاده می‌کنیم.

سرمربی سرخپوشان در خصوص وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر که به دلیل مصدومیت تعویض شد، اظهار داشت: مصدومیت او واقعا جدی نیست. البته ضربه خیلی بدی بود. خدا به او رحم کرد. باید ببینیم فردا یا پس فردا وضعیت او چگونه است. شکستگی یا دررفتگی ندارد اما ضرب خوردگی خیلی شدید است.

گل محمدی در مورد عملکرد سعید صادقی، اظهار داشت: صادقی قبلا هم بازیکن خود من بود و شناخت خوبی از او دارم. در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی نداشت اما در نیمه دوم خیلی بهتر شد. رفته رفته توانست بر بازی و خودش مسلط شود. او می‌تواند خیلی بیشتر از اینها به ما کمک کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه