گل گهر صفر - پرسپولیس 2

ادامه صدرنشینی پرسپولیس با درخشش بیرانوند و گل‌اولی‌ها

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت و پرسپولیس صدرنشینی خود را با درخشش علیرضا بیرانوند و گل‌های زیبای محمد عمری و سینا اسدبیگی دو بازیکنی که اولین گل‌های خود را در پرسپولیس به ثمر رسانده‌اند، ادامه داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر از هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 16 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان و بدون حضور تماشاگران آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و وحید امیری (کاپیتان).

ذخیره‌ها: احمد گوهری، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحدت هنانوف، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، حامد پاکدل، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

داوران: امیرسامان سلطانی، فرهاد مروجی، محمد عطایی و ایمان کهیش

ناظر داوری: محمدرضا فلاح

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و تیم گل گهر با لباس‌های آبی رنگ در زمین حاضر شدند.

قرمزپوشان آغازگر نیمه اول این بازی بودند.

دو تیم در 5 دقیقه ابتدایی بازی به محک زدن یکدیگر پرداخته و پر اشتها ظاهر شدند.

در دقیقه 8 در پی ارسال گل گهری‌ها و ضربه سر کیروش استنلی، توپ به مرتضی تبریزی رسید و او با زیرکی و در یک صحنه مشکوک به پنالتی، داور را مجاب به گرفتن پنالتی کرد. ضربه پورعلی توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

در دقیقه 14 دانیال اسماعیلی‌فر توسط رضا شکاری متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای سرخپوشان اعلام شد و بازیکن گل گهر از داور کارت زرد دریافت کرد. ارسال ترابی از سمت راست در دستان دروازه‌بان میزبان قرار گرفت. در ادامه نیز گل گهر حمله‌ای را آغاز کرد و سانتر بازیکن آبی‌پوش از جناح راست در دستان بیرانوند جای گرفت.

در دقیقه 17 محمد عمری در جناح راست متوقف شد و یک ضربه کاشته برای قرمزپوشان بدست آمد. ترابی پشت ضربه ایستاد. ارسال ترابی بار دیگر دفع شد. توپ در یک رفت و برگشت به آبی‌پوشان رسید و ارسال از سمت چپ، در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه 20 پرسپولیس از سمت راست صاحب ضربه کرنر شد. ارسال صادقی در یک رفت و برگشت به گولسیانی رسید و ضربه سر او توسط گلر میزبان به کرنر تبدیل شد. پاسکاری از نقطه کرنر، بازی را به جریان انداخت.

در دقیقه 25 محمد عمری بار دیگر پا به توپ شد و یک ضربه کاشته گرفت. ارسال توپ با حملات دو تیم همراه شد.

در دقیقه 26 سینا اسدبیگی روی علیزاده بازیکن گل گهر خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت.

در دقیقه 28 ضربه فنی محمد عمری بلوکه شد و در اختیار محسن فروزان گلر میزبان قرار گرفت.

در دقیقه 30 در پی ارسال آبی پوشان از جناح راست، یک ضربه کرنر برای میزبان بدست آمد. ارسال عاشوری در دستان بیرانوند جای گرفت و ضد حمله‌ای برای میهمان صورت گرفت که در ادامه، قرمزپوشان در تله آفساید میزبان قرار گرفتند.

در دقیقه 35 در پی یک برخورد شدید بین شایان مصلح و دانیال اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه پرسپولیس، داور اعلام خطا برای سرخپوشان و یک کارت زرد برای مصلح در نظر گرفت. دانیال برای مداوا از زمین خارج شد و در ادامه نیز جای خودش را به وحدت هنانوف داد.

در دقیقه 44 محمد عمری توسط بازیکن گل گهر در جناح راست متوقف شد و یک ضربه کاشته برای قرمزپوشان بدست آمد. ارسال ترابی به کرنر تبدیل شد و ضربه کرنر هم در یک رفت و برگشت به هنانوف رسید و شوت او از بالای دروازه گل گهر خارج شد.

داور برای نیمه نخست، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

در دقیقه 47 پاسکاری عمری و ترابی تا آستانه دروازه میزبان پیش رفت اما در آخرین لحظه این موقعیت از دست رفت.

این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

آبی‌پوشان آغازگر نیمه دوم بودند و دو تعویض را در دستور کار داشتند و طی آن، شکاری و مصلح جای خودشان را به قاسمی و آرتا دادند.

در دقیقه 50 مهدی ترابی با یک پاس بسیار خوب، محمد عمری را در جناح چپ صاحب موقعیت کرد و شوت زمینی و فنی عمری در زاویه بسته، گل اول این دیدار و پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 57 اریک بایناما و محمد خدابنده لو جای خودشان را به علی اصغر عاشوری و امید پورعلی برای گل گهر دادند.

در دقیقه 60 در پی اعتراض امین قاسمی‌نژاد، داور به او کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 61 خدابنده لو روی امیری خطا کرد و داور یک ضربه کاشته برای قرمزپوشان اعلام کرد. شوت صادقی به دیوار دفاعی برخورد کرد و ضربه ترابی هم به مدافع آبی پوش و در ادامه، بازی به جریان افتاد.

در این دقایق، پرسپولیس برای رسیدن به گل‌های بیشتر، از جناحین و عمق روی دروازه گل گهر خیمه زده است و تیم میزبان نیز چشم به ضد حملات خود دارد.

در دقیقه 65 ارسال آبی‌پوشان از جناح چپ در دستان بیرانوند جای گرفت.

در دقیقه 67 گل گهر از جناحین، دروازه میهمان را تهدید کرد اما با تیزهوشی مدافعان، این فرصت‌ها مهار و خنثی شد.

در دقیقه 68 علیرضا علیزاده در پی خطا روی سعید صادقی از داور کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 69 پرسپولیس از جناح راست به یک کرنر رسید. پاسکاری ترابی، کاری به جایی نبرد.

در دقیقه 71 شوت بی دقت کیروش با فاصله بسیار زیاد از روی دروازه بیرانوند گذشت.

برخورد شدید علیزاده و وحید امیری در میانه زمین، بازی را متوقف کرد.

در دقیقه 72 تبریزی جای خودش را به یونس شاکری برای گل گهر داد.

در دقیقه 74 گل گهر یک ضربه کاشته از سمت چپ بدست آورد. ارسال قاسمی نژاد توسط مدافع قرمزپوش دفع شد.

در دقیقه 77 مهدی ترابی پس از عبور از چند بازیکن آبی‌پوش، نتوانست توپ را به هم تیمی‌های خودش برساند.

در دقیقه 78 هنانوف با سماجت خود یک ضربه کرنر از سمت راست بدست آورد. ارسال ترابی در یک رفت و برگشت به سینا اسدبیگی رسید و شوت مهلک او گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 84 فرشاد فرجی، کمال کامیابی‌نیا و علیرضا خدادادی به جای مهدی ترابی، سینا اسدبیگی و محمد عمری برای پرسپولیس وارد زمین شدند.

در دقیقه 88 گل گهر پشت محوطه جریمه سرخپوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. ضربه سهرابیان به دیوار دفاعی برخورد کرد و ضربه دیگر آبی‌پوشان به تور کنار دروازه میهمان اصابت کرد.

داور برای نیمه دوم، پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

در دقیقه 91 شوت محکم تیکدری در محوطه جریمه سرخپوشان توسط بیرانوند مهار و به کرنر مبدل گردید. ارسال کرنر هم خطرناک بود، اما مهار شد.

در دقیقه 93 حامد پاکدل به جای سعید صادقی برای پرسپولیس به زمین آمد.

در دقیقه 95 شوت قاسمی‌نژاد با اختلاف اندک از کنار دروازه سرخپوشان عبور کرد.

این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

 

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه