دهم خرداد آخرین فرصت کمیته بدوی صدور مجوز برای ارسال تصمیم‌ها

بنا بر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، کمیته‌های بدوی باید تصمیم‌های خود برای باشگاه‌های متقاضی صدور مجوز حرفه‌ای را تا دهم خرداد، ارسال کنند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال، با اعلام مدیر صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا نسخه جدید قوانین و مقررات صدور مجوز باشگاهی را منتشر کرد. براساس نسخه جدید، قوانین و مقررات صدور مجوز باشگاهی، آخرین فرصت ارسال تصمیمات کمیته بدوی برای باشگاه های متقاضی صدور مجوز، دهم خرداد 1402اعلام شده است.
در این نسخه، به جهت صدور مجوز باشگاهی برای باشگاه های فوتسال و فوتبال بانوان، قوانین و مقرراتی نیز در نظر گرفته شده است.
براساس این آیین نامه کلیه سرمربیان تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آتی می بایست دارای مدرک پرولایسنس باشند.
همچنین مربیان دروازه بانی این تیم ها باید حداقل دارای مدرک ” مربیگری دروازه بانی سطح 3 کنفدراسیون فوتبال آسیا” و مربیان بدنساز هم باید دارای مربیگری بدنسازی سطح 2 کنفدراسیون فوتبال آسیا باشند.
در این ارتباط با توجه به زمان اعلام شده برای ارسال تصمیم‌ها، مدیر امور بین‌الملل باشگاه در پاسخ به سوال سایت باشگاه اعلام کرد؛ همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شد، باشگاه پرسپولیس در حوزه اختیارات خود، فعالیت‌ها برای این منظور را پیش از این آغاز کرده است و از کمیته صدور مجوز به باشگاه‌ها اعلام خواهد شد بارگذاری مدارک توسط باشگاه‌ها از چه زمانی آغاز می‌شود و آخرین مهلت برای انجام آن، چه زمانی خواهد بود. در این باره ارتباط پیوسته‌ای با ارکان ذیربط در فدراسیون داریم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه