پیام تسلیت رئیس فیفا به مناسبت درگذشت کریم باوی

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیامی، درگذشت کریم باوی را تسلیت گفت. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و به نقل از فدراسیون فوتبال، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، درگذشت کریم باوی را تسلیت گفت. در این نامه آمده است: با یاد مرحوم کریم باوی بدینوسیله پیام تسلیت…

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیامی، درگذشت کریم باوی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و به نقل از فدراسیون فوتبال، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، درگذشت کریم باوی را تسلیت گفت.

در این نامه آمده است:

با یاد مرحوم کریم باوی

بدینوسیله پیام تسلیت صمیمانه خود را برای درگذشت بازیکن بین المللی پیشین، مرحوم کریم باوی، تقدیم می نمایم. متاسفانه کلمات برای ابرازغم این ضایعه کفایت نمی کند.

در طول دوران بازی در دهه 80 میلادی، آن مرحوم در بیش از 20 بازی ملی با پیراهن تیم ملی به پیروزی رسیده بود و در رده باشگاهی نیز یادآور مدافع رنگ تیم های شاهین و پرسپولیس می باشد.

یادگاری و راه این مهاجم ایرانی و سرشناس نسل خود در داخل و خارج از زمین بازی هرگز فراموش نخواهد شد و جای او خالی خواهد ماند.

از طرف جامعه بین المللی فوتبال تسلیت و تعزیت خود را به فدراسیون فوتبال ایران، خانواده آن مرحوم و دوستانش تقدیم می نماییم. امیدواریم مرور این خاطرات و پیام تسلیت ما موجب تسلی خاطر در این روز اندوهگین گردد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه