پورعلی گنجی: امیدوارم هواداران در دربی بعدی کنار ما باشند و حمایت کنند تا ببریم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها موضوعی که می‌توانم بگویم این است که از نبودن هواداران کنارمان ناراحت هستم. کمترین حق ما مساوی بود و  می‌توانستیم ببریم. امیدوارم هواداران در دربی بعدی کنار ما باشند و حمایت کنند تا ببریم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مرتضی پورعلی گنجی پس از تساوی دو بر دو دربی 99، اظهار داشت: بازی زیبایی برای هواداران بود و پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. ‌می توانستیم ببریم و پاس‌های زیاد خوبی دادیم. با این همه مهره خوبی که استقلال داشت، حداقل‌ نتیجه‌ای که می‌توانستیم بگیریم تساوی بود. هرچند می توانستیم ببریم.

وی در مورد تاثیر غیبت لوکادیا در این مسابقه گفت: او مشکل خانوادگی داشت. همه با لوکادیا رفیق هستند. متاسف هستیم در این بازی لوکادیا را در اختیار نداشتیم. ان‌شاءالله او را در بازی‌های بعدی در اختیار داشته باشیم. البته همه بازیکنان مهم هستند و به تیم کمک می‌کنند.

مدافع پرسپولیس درخصوص اولین حضورش در دربی، پاسخ داد: حس خوبی است. تنها موضوعی که می‌توانم بگویم این است که از نبودن هواداران کنارمان ناراحت هستم. کمترین حق ما مساوی بود و  می‌توانستیم ببریم. امیدوارم هواداران در دربی بعدی کنار ما باشند و حمایت کنند تا ببریم.

پورعلی‌گنجی درخصوص ادامه روند پرسپولیس، توضیح داد: بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم با رفع برخی نقطه ضعف‌های جزئی، نتایج خیلی خوبی بگیریم.

وی درباره وضعیت تیم ملی، گفت: باید برای جام ملت‌ها برنامه‌ریزی کنیم. نباید درباره مسائلی که گذشته صحبت کنیم. ما به دلیل برخی جزئیات نتوانستیم برنده باشیم. امیدوارم این جزئیات را برطرف کرده، زیرساخت‌ها را درست کنیم و جوان‌های خوبی به تیم ملی دعوت شوند تا بتوانیم در آینده نتایج مطلوبی بگیریم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه