گل‌محمدی: با تمام قوا برابر استقلال به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به کسب سه امتیاز فکر کنیم. هر تیمی تمرکز داشته باشد، می‌تواند برنده باشد. امیدوارم هواداران از بازی لذت ببرند. با تمام قوا برابر استقلال به میدان می‌رویم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر استقلال از هفته دوازدهم مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران (جام خلیج فارس) اظهار داشت: در چند ماه گذشته شاهد اتفاقات دردناک و تلخ بودیم و به همه کسانی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند تسلیت می‌گویم. داربی است و حساسیت‌های خاص خودش را دارد. مردم روی این بازی حساس هستند و با تمام قوا وارد بازی می‌شویم. امیدوارم بازی خوبی برابر رقیب دیرینه خود انجام بدهیم.
وی افزود: احترام زیادی برای استقلال قائل هستم. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. اتفاقات عجیبی رخ داده و مشکلاتی وجود دارد اما نباید به این موضوعات فکر کنیم و باید به کسب سه امتیاز فکر کنیم. هر تیمی تمرکز داشته باشد، می‌تواند برنده باشد. امیدوارم هواداران از بازی لذت ببرند.
سرمربی پرسپولیس در خصوص رفتن لوکادیا از ایران تصریح کرد: در آخرین تمرینی که با ما انجام داد خیلی سرحال بود. خیلی هم پیگیر این بازی بود. حتی تمرکز خیلی خوبی هم برای این بازی داشت. نمی‌دانم بعد از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران برود. هنوز نمی‌دانم دلیل این تصمیمش چه بود.
گل‌محمدی خاطرنشان کرد: باید این مساله را فراموش کنم و بتوانم به بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند روحیه بدهم. از آن‌ها بخواهم با جان و دل بازی کنند. قطعا بازیکنانی که بازی می‌کنند با تمام وجود به مصاف استقلال می‌روند.
سرمربی قرمزپوشان پایتخت در خصوص عدم حضور تماشاگران علیرغم اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: فوتبال ما کلا مشکلات زیرساختی زیادی دارد. قطر یک جام جهانی را بدون مشکل با استادیوم‌های پیشرفته برگزار کرد. نمی‌خواهم خودمان را با قطر مقایسه کنیم. با تیم‌های دیگر یا درجه دوم، با چین، ژاپن و کره جنوبی مقایسه کنیم. از لحاظ ساختاری خیلی عقب هستیم. دیدار پرسپولیس و استقلال یکی از 10 دربی دنیاست. چند روز قبل نمی‌دانیم بازی برگزار می‌شود یا نه، با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟! ساختار فوتبالمان همین است. انتظار بیشتر از این هم نمی‌شود داشت.
گل‌محمدی در ادامه بیان کرد: هنوز درگیر یک زمین تمرین هستیم. یک استادیوم برای 50 سال پیش است. در این استادیوم، هم تیم ملی بازی می‌کند، هم پرسپولیس و هم استقلال. هیچ امکاناتی وجود ندارد. این موارد در فوتبال ایران زیاد است.
سرمربی پرسپولیس در مورد تمرین در هوای آلوده گفت: مجبوریم تمرین کنیم. شرایط بازی و تمرین متفاوت است. شما باید با گرم کردن 160 دقیقه تمرین کنید و مسابقه بدهید. ضربان قلب بازیکنان و هیجان بازی زیاد است. شرایط تمرین کنترل شده است ولی در شرایط بازی نمی‌توانیم پیشگیری کنیم. اینکه چرا شرایط جوی اینطور است بحث دیگری است. صحبت کردن در مورد آن، حاشیه‌ساز می‌شود و به هرحال شرایطی است که وجود دارد.
یحیی گل‌محمدی در مورد یک حساب توئیتری که به نام او فعالیت می‌کند، افزود: تا به حال در عمرم وارد توئیتر نشده‌ام. حسابی ساخته‌اند که اسم من جعل شده و فیک است. اینکه تیک آبی هم گرفته عجیب است و آقای ایلان ماسک باید راجع به آن توضیح دهد (با خنده). در مجموع، حسابی در توئیتر ندارم صفحه اینستاگرام من هم بسته است ولی تعجب می‌کنم که چطور تیک آبی گرفته است.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود دیاباته مشکل مالی و قصد خروج از ایران را دارد، عنوان کرد: مشکل او فقط مصدومیت است و به بازی فردا نمی‌رسد فکر کنم دو سه هفته کار دارد.
وی همچنین افزود: در تعطیلات به خاطر مشکلاتی، برخی جلسات تمرینی خودمان را از دست دادیم که این موضوع برای ما خوب نبود. با این حال سعی کردیم با برنامه‌ریزی که داشتیم، با آمادگی وارد مسابقات شویم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص عیسی آل کثیر گفت: درباره این موضوع با باشگاه هم صحبت کرده‌ام و منتظرم آل‌کثیر با باشگاه توافق کند تا قراردادش امضا شود.
گل‌محمدی درباره زمان برگزاری داربی هم گفت: قطعا قبل از تعطیلی لیگ اگر در داربی بازی می‌کردیم، بهتر بود. آن شرایط برای ما بهتر بود و ریتم بهتری داشتیم اما در هر صورت نمی‌توانیم به اتفاقات گذشته فکر کنیم. بازی فردا برای ما بسیار مهم است تا با آمادگی کامل بازی کنیم.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که لوکادیا چه زمانی بازخواهد گشت گفت: درباره وضعیت لوکادیا هیچ اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌دانم چه زمانی قرار است برگردد.
گل‌محمدی درباره وضعیت بیرانوند عنوان کرد: وضعیت بیرانوند خوب است و وحید امیری هم برای بازی آماده است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه