با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

دوباره محکومیت پرسپولیس قبل از دربی!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو رای خود را در خصوص دیدار تیم پرسپولیس برابر تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ملوان بندر انزلی صادر کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر برگزار و از سوی مهران حسن وند، مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر نقض اصول رفتار جوانمردانه و مقررات بازی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

عماد مهاجری، مربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل نقض اصول رفتار جوانمردانه و مقررات بازی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

یزدی، مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان بخاطر بدرفتاری در قبال مقام رسمی و غیر رسمی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل پرتاب بطری آب سمت کمک داور از سوی تماشاگرانش به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فراز اجاقی، ماساژور تیم پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل پرتاب بطری و سنگ به داور منجر به توقف بازی از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و پرسپولیس برگزار و از سوی محمد عسگری، مربی تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل جاری و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه