امیرعلی حسینی: برای اخذ مجوز حرفه‌ای در حال آماده‌سازی هستیم

مدیر کمیته اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: اقدامات برای تهیه مدارک و تامین الزامات قانونی برای اخذ مجوز حرفه‌ای در حال انجام است.

امیر علی حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اقدامات در باشگاه پرسپولیس برای تهیه مدارک مورد نیاز و تامین الزامات قانونی در فرایند کسب مجوز حرفه‌ای در حال انجام است ولی در حال حاضر در شرایط اضطرار زمانی قرار نداریم چون فرایند کار بعد از باز شدن وبسایت آغاز خواهد شد.
وی در توضیح بیشتر ادامه داد: همان‌گونه که قبل از این اعلام شد، کمیته اخذ مجوز حرفه‌ای، قبل از این‌ها و جدای از بحث فرمول تخصیص سهمیه‌ برای حضور در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس تشکیل شد. بخش‌های مختلف باشگاه نیز در ارتباط و تعامل با بخش بین‌الملل باشگاه به عنوان مجری و مسوول حرفه‌ای سازی باشگاه قرار دارند. از سوی دیگر فدراسیون فوتبال نیز نسبت به برگزاری جلسات توجیهی و کارگاه آموزشی اقدام کرد و الزاماات مورد تاکید قرار گرفت. باشگاه پرسپولیس بر اساس رویه خود و همچنین برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال در حال پیگیری امور است.
مدیر امور بین‌الملل باشگاه در ارتباط با ابراز نگرانی‌ها درباره احتمال عدم دریافت دوباره مجوز حرفه‌ای، خاطر نشان کرد: این که اگر الزامات انجام نشود، این اتفاق می‌افتد که موضوع روشنی است ولی این که الان این مساله در حال اتفاق افتادن باشد، سخن دیگری است. ما در حال آماده‌سازی هستیم تا به محض در اختیار گرفتن فرم‌ها فرآیند بارگذاری مدارک را آغاز کنیم.
امیرعلی حسینی درباره چالش‌های پیش روی دریافت مجوز حرفه‌ای، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از کار در حوزه اختیارات و اقدامات باشگاه است که با توجه به دستورالعمل مدیریت، توسط بخش‌های مختلف دنبال می‌شود. برخی از موارد نیز فرا بخشی است. این مسایل نیز با رایزنی‌های مختلف باشگاه، فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است و امیدواریم با یک کار جمعی ضمن ارتقاء استانداردهای باشگاه‌داری در کشور، اخذ مجوز حرفه‌ای نیز صورت بگیرد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه