بازیکن نوجوانان پرسپولیس از بیمارستان مرخص شد

بازیکن تیم نوجوانان پرسپولیس که به دلیل پارگی رباط صلیبی مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا شاهین‌پور بازیکن تیم نوجوانان پرسپولیس که در دیدارهای لیگ برتر نوجوانان تهران با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و طی یک عمل موفقیت‌آمیز، از بیمارستان مرخص شد.

تیم نوجوانان پرسپولیس روز هفتم مهر ماه در قالب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر نوجوانان تهران در ورزشگاه درفشی‌فر میزبان تیم نوجوانان احسان ری بود که در دقیقه هفت بازی، حمیدرضا شاهین‌پور مدافع مستحکم پرسپولیس در برخورد با مهاجم حریف دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه زانو شد. این مصدومیت به گونه‌ای بود که به صلاحدید کادر پزشکی، این بازیکن قادر به ادامه بازی نبود و زمین را ترک کرد. مصدومیت این بازیکن بعد از عکسبرداری، پارگی رباط صلیبی را نشان می‌داد که با تاکید محسن خلیلی، مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس بار دیگر از زانوی این بازیکن MRI مجدد گرفته شد و با مشورت چهار پزشک صاحب‌نظر در این خصوص، تصمیم به عمل جراحی زانوی این بازیکن اتخاذ گردید.

با توجه به طول دوره درمان این بازیکن پس از عمل جراحی، در نیم فصل مسابقات لیگ برتر نوجوانان تهران، نام او از فهرست تیم خارج شد ولی با توجه به رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای، باشگاه و کلیه ارکان آکادمی، اقدامات لازم برای انجام جراحی را انجام دادند تا اینکه در تاریخ ششم آذر ماه در بیمارستان تخصصی ساسان، زانوی این بازیکن مورد عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه با نظر پزشک معالج، دکتر حمید زنگنه، عمل موفقی  انجام و این بازیکن روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه