تسویه در چهارقسط تا 18 آبان 1402

توافق پرسپولیس و رادوشویچ در جلسه C.A.S

نمایندگان باشگاه پرسپولیس و بوژیدار رادوشویچ، صبح امروز(چهارشنبه) به وقت سوییس در جلسه رسیدگی به پرونده اختلاف خود در دادگاه داوری ورزش شرکت کردند و در جریان این جلسه با یکدیگر بر سر رقم مطالبات و نحوه پرداخت آن به توافق رسیدند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام امیر علی حسینی که به نمایندگی از باشگاه در جلسه رسیدگی به پرونده تجدید نظر خواهی پرسپولیس در مقر C.A.S در لوزان سوییس شرکت کرده بود، دو طرف برای پایان دادن به اختلاف خود به توافق دست پیدا کردند.
در نشست امروز، داوران دادگاه داوری ورزش بنا بر رسم معمول ابتدا از طرفین دعوا خواستند تا حد امکان برای رسیدن به یک توافق همه جانبه با یکدیگر توافق کنند. بر همین اساس گفتگو بین نمایندگان دو طرف انجام و منجر به نتیجه شد.
به این ترتیب دو طرف بر سر پرداخت رقم 850 هزار یورویی از سوی باشگاه پرسپولیس توافق کردند که کمتر از رقم ذکر شده در رای فیفا است. پرداخت رقم 850 هزار یورویی مطالبات رادوشویچ نیز در چهار قسط از 15 ژانویه 2023(25 دیماه 1401) تا نهم نوامبر2023(18 آبان‌ 1402) از سوی باشگاه پرسپولیس تعهد شد.
با توافقی که امروز صورت گرفت، چند مزیت نیز برای باشگاه پرسپولیس حاصل می‌شود. در وهله اول با احتساب عدم پرداخت سود سالیانه 5 درصدی و عودت بخشی از رقم پرداختی 55 هزار فرانکی، رقمی در حدود 100 هزار یورو صرفه جویی خواهد شد. همچنین پرسپولیس زمان در اختیار دارد تا ظرف یک سال آینده نسبت به پرداخت مرحله به مرحله مبلغ اقدام کند. ضمن آن که در زمان اقدام برای دریافت مجوز حرفه‌ای، این پرونده مشکل‌ساز نخواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه