شروع نیم فصل دوم لیگ برتر پایه‌های تهران از 18 آبان

سرخپوشان به دنبال جبران هفته نخست

رقابت‌های نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر پایه‌های تهران از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و تیم‌های پایه پرسپولیس که اخیرا شارژ مالی هم شده‌اند خود را برای رویایی با حریفان آماده کرده‌اند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در اولین روز دور برگشت مسابقات، تیم امید پرسپولیس که با 26 امتیاز در مکان چهارم قرار دارد، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم، روز چهارشنبه در ورزشگاه هویزه، میهمان تیم اکسیر آریانا خواهد بود. این تیم در حال حاضر با 14 امتیاز در مکان چهاردهم جدول قرار دارد و سرخپوشان بازی رفت را در خانه به این تیم واگذار کرده بودند.
این هفته تیم جوانان پرسپولیس که با 32 امتیاز در مکان سوم، قرار دارد روز جمعه در ورزشگاه غدیر میهمان تیم چهارم جدولی پارسیان جوان ایرانیان خواهد بود که تا به این جا 30 امتیاز اندوخته دارد. دو تیم در بازی دور رفت به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند.
و اما سرخپوشان نوجوان در شروع دور برگشت باید به دنبال جبران شکست سه برابر دو خود مقابل سایپا باشند. این در حالی است که سایپا در حال حاضر با 35 امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارد و شاگردان فرزاد آشوبی هم با 30 امتیاز در مکان سوم ایستاده‌اند. این دیدار به میزبانی پرسپولیس از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار خواهد شد.
نونهالان پرسپولیس نیز در همین روز و از ساعت 12 در ورزشگاه درفشی‌فر میزبان نونهالان سایپا خواهند بودند. نتیجه بازی دور رفت با سه گل به سود حریف تمام شده بود. نونهالان سایپا با 24 امتیاز در مکان چهارم قرار دارند و شاگردان حسن خانمحمدی که روند رو به رشد خود را از اواسط نیم فصل اول آغاز کرده بودند با سه امتیاز کمتر در مکان نهم قرار گرفته‌اند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه