محسن خلیلی: تیم‌های پایه در حال تبدیل شدن به یک آکادمی واقعی است

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: با ادامه این روند برای ادامه بازی‌ها و فصل آینده، می‌توان این نوید را به هواداران داد که مجموعه فوتبال پایه پرسپولیس به یک تشکیلات منسجم و آکادمی واقعی تبدیل شود.

محسن خلیلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: لیگ برتر پایه‌های تهران در حالی به نیم فصل رسید که وقتی چهار رده را ارزیابی می‌کنیم در مجموع، نسبت به فصل قبل رشد داشتیم. حالا می‌توانیم بگوییم تیم‌های پایه پرسپولیس در مسیری حرکت می‌کنند که حد نام و شخصیت پرسپولیس باشند. البته برای رسیدن به این نقطه با حمایت باشگاه، مسیر سختی طی شد.

وی ادامه داد: تیم‌های ما در میان سه تیم رده بالا قرار دارند. البته نونهالان در میانه جدول است. در مورد نونهالان هم مساله این بود که تیم نوباوگان نداشتیم و زمان لازم بود تا بچه‌ها با فضای مسابقات آشنا شوند و از آن زمان خوب نتیجه گرفتند. در نظر داریم سال بعد تیم نوباوگان را تشکیل بدهیم.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس درباره امکانات سخت افزاری و پشتیبانی مالی باشگاه خاطرنشان کرد: از سال قبل تلاش کردیم امکانات و زیرساخت لازم برای تیم‌ها فراهم باشد. با توجه به محدودیت منابع کار آسانی نبود ولی شرایطی فراهم شد که همه می‌گفتند در پرسپولیس سابقه نداشت. از چند ماه قبل هم با پایان قرارداد پیمانکار، زمین ورزشگاه شهید درفشی‌فر به طور کامل در اختیار تیم‌های پایه قرار گرفت. منتظریم با پایان اختلافات حقوقی بتوانیم از امکانات رختکن و زیر سکو هم استفاده کنیم.

خلیلی اضافه کرد: چندی پیش هم که در نشست هیات مدیره بودم، ابراز امیدواری کردم بعد از نظم و انضباط در تخصیص پوشاک و امکانات، نظم و انضباط مالی هم ایجاد شود تا بازیکنان و مربیان با آرامش کار خود را دنبال کنند. خوشبختانه با تلاش‌های آقای درویش و حمایت هیات مدیره این اتفاق افتاد و فکر می‌کنم سابقه نداشت که تیم‌های پایه در نیم فصل، 50 درصد حق و حقوق خود را دریافت کنند. در کل مجموعه اتفاقات خوبی رقم خورده است و با ادامه این روند برای ادامه بازی‌ها و فصل آینده، می‌توان این نوید را به هواداران داد که مجموعه فوتبال پایه پرسپولیس به یک تشکیلات منسجم و آکادمی واقعی تبدیل شود.

خلیلی در پایان افزود: ما همچنین خوشحال هستیم که با نظر مثبت یحیی گل‌محمدی، دو بازیکن امید این فصل به نام‌های خدادادی و امیررضا رفیعی به طور ثابت در تمرینات هستند و نفرات دیگر هم با صلاحدید کادرفنی در مقاطع مختلف در تمرینات حضور پیدا می‌کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه