قنبرپور: پرسپولیس محکوم به برد، صدرنشینی و قهرمانی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تعطیلات بلند مدت، تاثیر زیادی روی عملکرد تیم‌ها در لیگ دارد اما دربی مثل همیشه یک بازی غیر قابل پیش‌بینی است و با توجه به شخصیت و انسجام تیمی، برد پرسپولیس را بیشتر می‌بینم.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، ضمن تبریک صدرنشینی تا هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر، برای سرخپوشان ایران در لیگ بیست و دوم آرزوی موفقیت و قهرمانی کرد.

وی افزود: پرسپولیس صدرنشین جدول است و رفته رفته به روزهای ایده‌آل خود باز خواهد گشت. برخی از بازیکنان تیم در شرایط ایده آل خود قرار ندارند که آن هم بنابه دلایلی از جمله مصدومیت و روند آمادگی تیمی است که قطعا پرسپولیس بعد از تعطیلات، علاوه بر نتایج بسیار خوب، بازی‌های زیباتری را به نمایش خواهد گذاشت.

مصطفی قنبرپور در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس در تمام خطوط، بهترین مهره‌ها را در اختیار دارد. علیرضا بیرانوند با اعتماد به نفسی که دارد، پشتوانه خوبی برای خط دفاع است. خط دفاع شناخته شده و ثابت پرسپولیس هم نوید روزهای خوبی را می‌دهد. در میانه میدان هم پرسپولیس از بازیکنان بسیار با کیفیتی بهره می‌برد و در خط حمله هم از دو خارجی با تجربه و دو مهاجم جوان خود سود می‌برد. پرسپولیس مثل مسابقات دوچرخه سواری، پیشتاز است و همه را در کورس سبقت خود می‌بیند و نباید از تعقیب کنندگان خود غافل شود. باید روند رو به جلوی خود را حفظ و ادامه دهد و حتی بتواند فاصله خود را با رقبا بیشتر کند.

قنبرپور در خصوص حفظ آمادگی بازیکنان در تعطیلات پیش رو گفت: تیم‌هایی مثل پرسپولیس که ساختار تیمی دارند، قطعا باید با طراحی و برنامه‌ریزی ویژه و خاصی در شرایط آمادگی قرار بگیرند و از نظر فنی و روانشناسی آماده شوند. پرسپولیس محکوم به برد، صدرنشینی و قهرمانی است چرا که هواداران بجز این، چیزی را نمی‌شناسند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی پایتخت پس از مسابقات جام جهانی خاطرنشان کرد: دربی یک بازی مجزا از لیگ و مسابقات رسمی بین این دو تیم است. پرسپولیس با وجود بازیکنان و مهره‌های خوبی که در اختیار دارد، قطعا بهتر از هفته‌های گذشته ظاهر خواهد شد، مخصوصا در دربی پایتخت که حساسیت‌های خاص خودش را دارد. وقتی کریم باقری و سید جلال حسینی به همراه مربیان خارجی در کنار یحیی هستند، پرسپولیس مشکلی در دربی نخواهد داشت.

مصطفی قنبرپور در مورد مدیریت باشگاه نیز گفت: پشتیبانی تیم، یکی از بزرگترین ارکان باشگاهداری است و ایجاد و تهیه ابزار و امکانات برای باشگاهی چون پرسپولیس اصلا کار ساده‌ای نیست. جذب مهره‌های مورد نظر کادر فنی، بدهی‌‌های بر جای مانده، امور جاری و هزینه‌های سفر، اسکان و امکانات و از همه مهمتر تعامل و همکاری باشگاه و تیم می‌تواند همبستگی و یکپارچی یک مجموعه را شامل شود که در نهایت قهرمانی‌های پی در پی پرسپولیس، حاصل این تلاش زنجیروار است.

مصطفی قنبرپور در پایان از هیات مدیره، مدیر عامل، کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم و همچنین کلیه مدیران و پرسنل پرتلاش پرسپولیس تقدیر کرد و گفت: قطعا صدرنشینی و قهرمانی‌های پرسپولیس بدون زحمت شبانه روزی کارکنان و مدیران و اعضای خانواده پرسپولیس حاصل نخواهد شد. بنده به سهم خود از تک تک اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس تشکر می‌کنم که با تلاش خود، دل هواداران را شاد می‌کنند و کارنامه پرسپولیس را زرین‌تر از گذشته تزئین می‌کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه