بیرانوند: ما برای سه امتیاز به زمین رفتیم

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای سه امتیاز به زمین رفتیم و خدا را شکر که با صدرنشینی به جام جهانی می‌رویم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی سرخپوشان ایران برابر مس کرمان اظهار داشت: بازی سختی بود. مس کرمان یکی از تیم‌هایی است که گل‌های زده زیادی دارد. تیم خیلی خوبی است و امروز مخصوصاً در انتقال به حمله با کیفیت نشان داد.

وی افزود: ما هم برای سه امتیاز به زمین رفتیم و یکی و دو موقعیت داشتیم. سعید صادقی یک تک به تک از دست داد. داشتیم خوب بازی می‌کردیم. کنترل و مالکیت توپ را داشتیم. خدا را شکر می‌کنم با امتیاز خوب لیگ را به صورت مقطعی تمام کردیم و صدر جدول حفظ شد. ان‌شاءالله بتوانیم بعد از جام جهانی این روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه به بازیکن حریف در اوایل نیمه دوم که روی زمین افتاده بود، اعتراض کرد، گفت: تیمی هستیم که در ورزشگاه آزادی نیاز به برد داریم. وقتی سرعت بازی دست ما است و چند بازیکن به زمین می‌افتند، بازی خود به خود افت می‌کند. به خاطر همین گفتم از 90 دقیقه 40 دقیقه روی زمین افتاده‌اید و ما نمی‌توانیم بازی کنیم. خدا را شکر توانستیم گل بزنیم و بعد از آن خوشبختانه هیچ بازیکنی از آنها روی زمین نیفتاد.

بیرانوند در مورد اینکه بازی رسمی بعدی او مقابل تیم ملی انگلستان خواهد بود، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به جام جهانی نزدیک می‌شویم. به هر حال وقتی از اتریش آمدیم اتفاق خوبی برای‌مان افتاد این بود که کادر فنی بعد از هر بازی، بازیکنان داخلی را برای ریکاوری به اردوی تیم ملی می‌برد. این رفتار، ذهن بازیکنان را به جام جهانی خیلی نزدیک‌تر می‌کند. مسلماً امروز تا فردا می‌توانم خوشحالی کنم، این آخرین بازی من با پرسپولیس بود. از فردا باید تمام تمرکزمان را برای تیم ملی بگذاریم. فکر می‌کنم سال خیلی خوبی برای تیم ملی و جام جهانی باشد. انگیزه، بازیکنان و لژیونرهایی که می‌درخشند را می‌بینم واقعاً امیدوارکننده است. ان‌شاءالله اتفاقات خیلی خوبی بیفتد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه