هیات واگذاری برای عرضه بلوکی سهام، تصمیم می‌گیرد

تقدیر رییس سازمان خصوصی‌سازی از اقدامات پرسپولیس در ملاقات با رضا درویش

رییس سازمان خصوصی‌سازی در دیدار امروز خود با مدیرعامل سرخپوشان ایران از اقدامات باشگاه در راستای اجرای قوانین و مقررات آن سازمان و منافع سهامداران، تقدیر کرد و خبر از طرح موضوع عرضه بلوکی سهام، در جلسه هفته آینده هیات واگذاری داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دکتر حسین قربانزاده و رضا درویش امروز (چهارشنبه) در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و در سالن همایش‌های جزیره کیش با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. آن‌ها در جریان این جلسه، در مورد مسایل باشگاه پرسپولیس در حوزه سهام و بازار سرمایه تبادل نظر داشتند. در این نشست امید میرچولی معاون اقتصادی باشگاه و مسوول امور سهامداران نیز حضور داشت.
رییس سازمان خصوصی‌سازی در بخشی از صحبت‌های خود در جریان این ملاقات اظهار داشت: شرکت پرسپولیس در این مدت، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی را در جهت سازگار شدن با قوانین و مقررات مرتبط داشته و در راستای برنامه‌های سازمان خصوصی‌سازی حرکت کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به این که ده درصد سهام شرکت به مردم واگذار شده است، پرسپولیس در مسیر حمایت از حقوق سهامداران گام برمی‌دارد. فعالیت‌های شرکت در حال رصد شدن است و نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس به مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی، پایبند بوده است.
دکتر قربانزاده همچنین از عرضه بلوکی سهام پرسپولیس در آینده نزدیک خبر داد و افزود: اقدام و برنامه‌ریزی برای این منظور و اجرای فاز بعدی واگذاری سهام، در حال انجام است. در همین ارتباط سعی خواهیم کرد هفته آینده از هیات واگذاری برای انجام این امر مصوبه بگیریم.
در جریان این نشست، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز گزارشی از روند فعالیت‌های بورسی و دیگر اقدامات مربوط به امور سهام و بازار سرمایه را ارایه نمود.
وی عنوان داشت؛ با توجه به روند کاری باشگاه در گذشته، اجرای برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها دشواری‌های خاص خود را داشت. به همین دلیل تغییرات لازم صورت گرفت و بر حرکت باشگاه به سود سهامداران و طبق مصوبات تاکید داریم و آن را از اولویت‌های کاری در باشگاه برشمرد.
در این جلسه همچنین مطرح شد؛ باشگاه در هفته آینده گزارشی را برای کمیته مصارف آماده سازد و برای اخذ مصوبه از این کمیته، درخواست‌های باشگاه نیز ارائه می‌شود.
گفتنی است؛ نهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با حضور باشگاه پرسپولیس تا روز پنج شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱ در جزیره زیبای کیش ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه