درخشش غرفه پرسپولیس در روز دوم نمایشگاه بین‌المللی کیش

باشگاه پرسپولیس در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، شور و شوق فراوانی را در بین بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی کیش بوجود آورد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، غرفه شماره 23 نمایشگاه بین‌المللی کیش، دومین روز برگزاری خود را با حضور گسترده مدعوین خود پشت سر گذاشت و نکته جالب توجه، بازدید اهالی بازار سرمایه و پول و بیمه کشور از  غرفه پرسپولیس در این نمایشگاه بود.

غرفه پرسپولیس روز سه‌شنبه رونق بسیاری داشت و میهمانان فراوانی را پذیرا بود. نکته‌ای که برای اولین بار در نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه، حضور باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس حایز اهمیت بود و  شخصیت‌هایی مثل دکتر مهدی کرباسیان معاون سابق وزیر صمت، مدیران شرکت پتروشیمی پارس، شرکت باربد فعال در حوزه رمز ارز و بلاکچین و گروه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج به همراه خیل عظیمی از خبرنگاران حوزه بازار سرمایه اشتیاق و علاقمندی خود را به باشگاه پرسپولیس ابزار نمودند و خواستار گسترش همکاری‌ها برای توسعه فعالیت‌های این باشگاه در بازار سرمایه شدند. گرچه این نمایشگاه در خصوص مسائل اقتصادی، بیمه و بانک فعالیت دارد اما پرسپولیس چون نگینی در این نمایشگاه به خوبی می‌درخشد. استقبال پر شور پرسپولیسی‌های نوجوان و کودکان نیز از نکات قابل توجه این روز بود که با علاقه فراوان به بازیکنان و باشگاه محبوب‌شان ابراز احساسات می‌کردند.

این نمایشگاه با همکاری و مشارکت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان بازار سرمایه، بانک‌ها، معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، صندوق توسعه ملی، بیمه مرکزی، شورای مناطق آزاد تجاری، اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران، سازمان خصوصی‌سازی، سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی در حال برگزاری است.

نهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور تا روز پنج شنبه 28 مهر ماه 1401 در جزیره زیبای کیش ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه