اسماعیل حلالی: فصل بسیار سختی است، فقط بهتر شدن کافی نیست

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: فصل سختی خواهد بود. خیلی هم سخت. می‌بینیم که رقابت چه قدر سنگین است. حتی هفته به هفته بهتر بودن هم کافی نیست و باید بیشتر از رقیبان بهتر شد. همه باید با تمام وجود تلاش کنند.

اسماعیل حلالی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پیروزی در آخرین بازی، شرایط تیم در جدول را بهتر کرد.

وی ادامه داد: تیم نسبت به سال گذشته شکل بهتری به خود گرفته است. البته انتظار این را هم داشتیم. سال قبل بازیکنانی جذب شده بودند که در بعضی موارد در تیم‌های قبلی خودشان که پایین‌تر از پرسپولیس بودند هم سطح اول به حساب نمی‌آمدند و تازه قرار بود این جا ساخته شوند، آن هم با هجمه، فشار و انتظارات بالایی که در پرسپولیس وجود دارد. شرایط برای این فصل تغییر کرد و در نقل و انتقالات بازیکنانی جذب شدند که حرف برای گفتن دارند. شخصا انتظار دارم، از آنها در مسابقات، حرف‌های بیشتری بشنوم.

بازیکن سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: البته برای این فصل تغییرات زیاد بود. وقتی تغییرات زیادی ایجاد می‌کنید، زمان می‌برد که هماهنگی لازم به وجود آید و کمی فراز و نشیب اتفاق می‌افتد. الان 9 هفته از مسابقات گذشته است و فکر می‌کنم زمان خوبی برای این مساله بود. از این جا به بعد انتظار این است که در هر بازی شاهد عملکرد بالاتر باشیم. به نظر من این اتفاق می‌افتد. همه می‌گفتند یک مربی خارجی بیاید و الان این هم فراهم است. کیفیت بازیکنان هم حتما رشد می‌کند چون بهتر، هم را می‌شناسند. خودم را مثال می‌زنم وقتی که بازی می‌کردم، اگر قرار بود برای بهنام سراج یا هاشمی‌نسب توپ بفرستم که سر بزنند نوع ارسال باید فرق می‌کرد چون هر یک ارسالی مخصوص خودشان را لازم داشتند یا مثلا الان در دفاع شاهد هستیم تغییرات کمتر از سال قبل است. سال قبل، از این جهت اصلا خوب نبود. حالا با توجه به همین مساله انتظار از خط دفاع بیشتر هم شده است.

حلالی اضافه کرد: من امیدوارم عملکرد، تمرکز و همت خود بازیکنان و همچنین نحوه کار کادر فنی به شکلی پیش برود که آنها در پایان فصل بازیکنانی با درجه بالاتر باشند. پرسپولیس در پایان این فصل دیگر نباید نیاز به تغییرات خیلی زیاد پیدا کند. حمایت هواداران هم از این جهت مهم است ولی همه بازیکنان باید هر لحظه فکر کنند در تیمی حضور دارند که هوادار به خاطر بازی‌هایش می‌میرد. وقتی این را با تمام وجود درک می‌کنیم دیگر نوع بازی کردن ناخودآگاه فرق می‌کند. من این حرف را می‌زنم چون وقتی خودم بازی می‌کردم آخر بازی که به رختکن می‌رفتیم بس که دویده بودم نمی‌توانستم همبازی خودم را درست و حسابی ببینم. کسی که می‌خواهد برای پرسپولیس بازی کند، مجبور است تمام وجودش را بگذارد، اصلا راه دیگری ندارد.

وی گفت: بازیکنان ملی‌پوش باید حواس‌شان باشد فقط در یک صورت می‌توانند در جام جهانی به شکلی بازی کنند که تاثیرگذار باشند و آینده آن‌ها را تضمین کند و آن در صورتی است که در هر بازی لیگ تاثیر خود را در تیم‌های‌شان نشان بدهند. حتی بازیکن تعویضی وقتی به زمین می‌آید برای این که بتواند آینده خود را در فوتبال بسازد باید تغییر ایجاد کند. وقتی تعویض اتفاق بیفتد و تغییر نه، یعنی جایی از کار اشکال دارد. فقط بحث پرسپولیس نیست. این‌ها قواعد کلی است.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: برای این که در پایان فصل به نتیجه دلخواه برسیم، همه باید از تمام وجود مایه بگذارند و متوجه باشیم که این باید منجر به اثر شود. مدیریت، کادر فنی، بازیکنان، هواداران و همه باید با تمام توان پای کار باشند و در این صورت قهرمانی در دسترس خواهد بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه