پرسپولیس 1 – مس رفسنجان صفر

پرسپولیس و لوکادیا در صدر جدول لیگ و گلزنان

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت و پرسپولیس با این برد به صدر جدول بازگشت و لوکادیا نیز با 5 گل همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 17 امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا (کاپیتان)، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا.

ذخیره‌ها: احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، علی نعمتی، محمد عمری، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، شیخ دیاباته و مهدی عبدی.

سرمربی: یحیی گل محمدی

داوران: کوپال ناظمی – سعید قاسمی – حسن انتظاری – حسین زمانی

ناظر: مسعود مرادی

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و تیم مس رفسنجان با لباس‌های سفید رنگ در زمین حاضر شدند.

قرمزپوشان آغازگر نیمه اول این بازی بودند.

سرخپوشان در شروع بازی و در دقیقه اول، با حمله به سمت دروازه حریف توسط لوکادیا صاحب موقعیت شدند و پاس او در محوطه جریمه مس به مهدی ترابی نرسید.

در دقیقه 4 پرسپولیس به کرنر رسید. پاسکاری ترابی، سروش را صاحب موقعیت کرد و ضربه او توسط توسط حامد لک به کرنر دیگری تبدیل شد. حملات پرسپولیس در این دقایق یکی پس از دیگری روی دروازه مس رفسنجان ایجاد می‌شود.

در دقیقه 5 سومین کرنر پرسپولیس هم بدست آمد و پاسکاری توپ، بازی را به جریان انداخت.

در دقیقه 6 سفیدپوشان، حمله‌ای را تدارک دیدند که به ضربه دروازه مبدل گردید.

در دقیقه 8 وحید امیری از جناح چپ، پاس خوبی را برای لوکادیا ارسال کرد که مدافعان مس آن را سراسیمه دفع کردند. در ادامه، سروش رفیعی متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای قرمزپوشان بدست آمد. ارسال ترابی با مشت لک دفع شد.

در دقیقه 10 داور یک ضربه ایستگاهی چسبیده به خط محوطه جریمه، برای مس رفسنجان اعلام کرد. ضربه کاپیتان مس از کنار دروازه میزبان عبور کرد.

در دقیقه 12 همکاری خوب ترابی و امیری، یک کرنر از سمت چپ برای قرمزپوشان بدست آورد. پاسکاری سرخپوشان با شوت صادقی به کرنر دیگری تبدیل شد. در ادامه، بازی جریان یافت.

در دقیقه 16 فرشید باقری روی کامیابی‌نیا خطای خطرناک انجام داد و از داور کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 17 کرنر دیگری برای قرمزپوشان بدست آمد. ارسال کرنر از سمت راست با برخورد توپ به دست رامتین سلیمانزاده به ضربه پنالتی تبدیل شد. لوکادیا خلاف جهت حامد لک، گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 21 پاسکاری خوب لوکادیا با ترابی، فرصت دیگری را برای میزبان خلق کرد که توپ در نهایت به حامد لک رسید.

در دقیقه 25 حرکت زیبا و ارسال خوب سروش رفیعی قبل از رسیدن به لوکادیا با ضربه سر مدافع مس دفع شد.

در دقیقه 26 سفیدپوشان مس به یک ضد حمله رسیدند که در نهایت این فرصت برای آنها از دست رفت و در ادامه نیز حامد لک از داور کارت زرد گرفت.

در دقیقه 29 حمله قرمزپوشان، یک کرنر از سمت چپ برای میزبان در پی داشت. ارسال صادقی، دفع شد و در ادامه، وحید امیری از داور کارت زرد گرفت.

در دقیقه 30 شوت آذرباد در دستان بیرانوند جای گرفت.

در دقیقه 31 یورگن لوکادیا صاحب موقعیت شد و پس از عبور از دو بازیکن مس، ضربه‌ای را به سمت دروازه حریف نواخت که داور قبل از آن، اعلام خطای مهاجم پرسپولیس را نمود.

در دقیقه 38 مس رفسنجان به یک ضربه ایستگاهی در جناح چپ رسید. ارسال توپ با ضربه سر بازیکن مس همراه شد و توپ در دستان بیرانوند قرار گرفت.

داور برای نیمه اول، دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

سفیدپوشان، آغازگر نیمه دوم بازی بودند و در اولین دقیقه این نیمه، یک ضربه کاشته برای مس اعلام شد. ارسال آذرباد با خطای سفیدپوشان روی کمال کامیابی‌نیا، بازی را متوقف کرد.

در دقیقه 51 میثم تیموری توسط دانیال اسماعیلی‌فر متوقف و یک ضربه کاشته برای مس اعلام گردید. ارسال توپ با ضربه برگردان بازیکن مس همراه شد که مهدی ترابی خودش را جلوی توپ قرار داد و این موقعیت را از حریف گرفت.

در دقیقه 54 مس از جناح راست به یک کرنر رسید. ارسال محسن آذرباد با ضربه سر بازیکن مس، توپ را در اختیار بیرانوند قرار داد.

در دقیقه 60 پرسپولیس ضد حمله‌ای را تدارک دید و در نهایت، شوت سروش رفیعی به کرنر تبدیل شد. ارسال صادقی بازی را به جریان انداخت.

در این دقایق، مس رفسنجان برای جبران گل خورده و پرسپولیس برای رسیدن به گل‌های بیشتر، بازی را جذاب‌تر ادامه دادند.

در دقیقه 62 سفیدپوشان، آهنگ دروازه میزبان کردند و ارسال توپ با ضربه سر خطرناک مهاجم این تیم از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد.

در دقیقه 64 گادوین منشا به جای فراز امامعلی و حسین کریم‌زاده هم به جای حسن جعفری برای مس به میدان آمدند.

در دقیقه 66 سفیدپوشان یک ضربه کاشته بدست آوردند. شوت محکم بازیکن خارجی مس به دیوار دفاعی سرخپوشان برخورد کرد.

در دقیقه 70 امید عالیشاه و محمد عمری به جای مهدی ترابی و سروش رفیعی برای پرسپولیس وارد زمین شدند. عالیشاه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بست.

در دقیقه 73 پرسپولیس به یک ضربه ایستگاهی رسید. ارسال توپ با سوت داور متوقف و آغاز بازی توسط مس اعلام شد و در ادامه نیز ضد حمله سفیدپوشان از جلوی دروازه میزبان به کرنر تبدیل شد. ارسال کرنر در دستان بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه 76 مهدی ترکمان به جای میثم تیموری و مهدی محبی به جای محسن آذرباد برای مس رفسنجان به میدان آمدند.

در دقیقه 78 مس دست به حمله زد و ضربه خطرناک شیمبا از کنار دروازه میزبان عبور کرد.

در دقیقه 80 جفرسون باهیا بازیکن مس، کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 85 علی نعمتی به جای وحید امیری و شیخ دیاباته به جای یورگن لوکادیا برای پرسپولیس وارد زمین شدند.

در دقیقه 86 مهرداد رضایی به جای مهدی حسینی برای مس وارد زمین شد.

در دقیقه 87 ارسال عالیشاه از سمت راست با ضربه بازیکن قرمزپوش به کرنر تبدیل شد و در ادامه، بازی به جریان افتاد.

در دقیقه 88 شوت از راه دور مهرداد رضایی توسط بیرانوند مهار شد.

در دقیقه 90 فرشاد فرجی به جای سعید صادقی برای پرسپولیس به زمین آمد.

داور برای نیمه دوم، پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

در دقیقه 92 مس از جناح چپ یک کرنر به دست آورد. ارسال ترکمان در دو مرحله توسط بیرانوند مهار شد و کرنر دیگری بدست آمد و در ادامه، ارسال توپ، بازی را به جریان انداخت.

این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

 

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه