سه پیروزی و یک شکست در دربی‌های آبان برای پرسپولیس

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تا کنون هشت بار در ماه آبان به مصاف یکدیگر رفته‌اند که از این تعداد یک بازی به پایان نرسید و امکان لحاظ نتیجه آن در جامعه آماری نیست و در هفت مسابقه دیگر، سه پیروزی و یک شکست برای سرخپوشان ایران ثبت شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ فوتبال در تلاش است تا شروع آخرین اردوی تیم ملی فوتبال ایران منتهی به رقابت‌های جام جهانی تا هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر(جام خلیج فارس) را برگزار کند که دربی بزرگ فوتبال ایران در قالب آن قرار می‌گیرد.
دو تیم برای نود و نهمین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تا کنون 8 مسابقه از این تعداد در ماه آبان برگزار شده است. اتفاقا اولین بازی در ماه آبان، یک بازی دوستانه برای بزرگداشت ایرج دانایی‌فرد بود. این مسابقه 90 دقیقه‌ای نبود و نیمه تمام ماند. از این رو نتیجه آن در آمار مصاف دو تیم لحاظ نمی‌شود. پرسپولیس در هفت مسابقه دیگر این ماه، سه پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد.
اولین مصاف رسمی دو تیم در این ماه به 22 آبان سال 1377 برمی‌گردد که با پیروزی یک بر صفر به سود سرخپوشان پایان یافت. آخرین بازی دو تیم در ماه آبان نیز به چهارم آبان 1396 بر می‌گردد که آن نیز به پیروزی سرخپوشان ختم شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه