جوانان با پیروزی دربی به مکان دوم رفتند

چهار پیروزی برای سرخپوشان پایه در هفته یازدهم

تیم‌های پایه پرسپولیس در هر چهار رده سنی هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر تهران به پیروزی رسیدند که مهمترین ‌آن‌ها در رده جوانان با پیروزی دربی و صعود به رده دوم جدول اتفاق افتاد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان رده سنی پایه در هر چهار رده سنی در این هفته رقابت‌ها به پیروزی دست پیدا کردند که با نتایج درخشانی نیز همراه بود.

تیم نونهالان پرسپولیس که توسط حسن خانمحمدی هدایت می‌شود، در هفته یازدهم به چهارمین پیروزی خود در این فصل و دومین پیروزی پیاپی دست پیدا کرد و به این ترتیب با 13 امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.  سرخپوشان نونهال این هفته با تک گل ابوالفضل نعیمی برابر شاهین به پیروزی یک بر صفر رسیدند و جمعه 15 مهرماه در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم نونهالان تهران، میهمان آریا پارس خواهند بود.

این هفته تیم نوجوانان نیز برابر احسان ری به پیروزی درخشان پنج بر صفر دست پیدا کرد. در این بازی، امیرحسین محمودی دبل کرد و اشکان تقی‌زاده، مجتبی ایوبی و محمدصادق همت‌زاده دیگر گل‌های سرخپوشان را به ثمر رساندند. شاگردان غلامعباس آشوبی به این ترتیب با 23 امتیاز از یازده بازی و یک مسابقه و دو امتیاز بیشتر نسبت به استقلال بالاتر از آن در مکان سوم جدول قرار گرفته‌اند. سرخپوشان نوجوان روز پنج‌شنبه در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر نوجوانان تهران، میهمان تیم شاهین خواهند بود.

و اما جوانان پرسپولیس که اکنون با قرار داشتن در مکان دوم جدول رقابت‌های رده سنی خود، تا پایان هفته یازدهم بهترین عملکرد را میان رده‌های سنی پایه پرسپولیس داشته‌است، این هفته پیروزی دربی را در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برای سرخپوشان رقم زدند.

شاگردان مهدی عطالو در این دیدار با تک‌ گل آرش هاشمی به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کردند. با این نتیجه، استقلال از مکان دوم جدول به جایگاه چهارم رفت و پرسپولیس با 24 امتیاز در مکان دوم جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

محمد خلیفه، علی اصغر اصغری، رضا حیدریان، امیرحسین ثقفی، عليرضا عنايت زاده، افشین صادقی، محمدرضا نژاد شاهرخ آبادی، آرش هاشمی، اميرمحمد تارتار، نیما احمدی، مبین دهقان، پارسا همتی فر، امیر حسین دوستی آب الوان، معین آق و عباس کهریزی نفراتی هستند که در این پیروزی برای پرسپولیس به میدان رفتند.

جوانان پرسپولیس، روز جمعه، 15 مهرماه، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم، میهمان تیم کیا خواهند بود.

و اما امیدهای پرسپولیس هم این هفته با دو گل علیرضا بابایی و مهدی نجفی برابر دنیاصباآیندگان به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کردند. به این ترتیب شاگردان محمود انصاری 19 امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز بیشتر نسبت به نیروی زمینی در مکان چهارم جدول قرار دارند.

سرخپوشان امید در هفته دوازدهم دربی را در پیش خواهند داشت. این بازی فردا (سه‌شنبه) از ساعت 15 در ورزشگاه امام رضا (ع)، به میزبانی تیم استقلال برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه