سفر «کاپیتان» هفت ساله شد

سفر کاپیتان ابدی پرسپولیس هفت ساله شد. هفت سال پیش از این در نهم مهرماه سال 1394 بود که خبر درگذشت کاپیتان سرخپوشان ایران، همه را غافلگیر و شوکه کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، هفتمین سالروز درگذشت زنده‌یاد هادی نوروزی هم فرا رسید. کاپیتان محجوب و دوست‌داشتنی تیم که خبر در گذشتش همه را حیرت زده کرد و خانواده بزرگ پرسپولیس و جامعه فوتبال را در شوک فرو برد.

هادی نوروزی، در یکم تیرماه 1364 در کپورچال به دنیا آمد. مانند بسیاری جوانان مازندرانی، کشتی را تجربه کرد ولی در نهایت کشش فوتبال و پرسپولیس کار خودش را کرد تا او رو به فوتبال آورده و اتفاقا کار خود را با پرسپولیس قائمشهر آغاز کند. وی در نهایت تا کاپیتانی تیم فوتبال پرسپولیس پیش رفت و از این رو «کاپیتان ابدی» از القاب او است.

24 ابدی پرسپولیس در نهایت در میان بهت و حیرت همه‌گان در نهم مهرماه سال 1394 بر اثر ایست قلبی در خواب، جان به جان آفرین تقدیم کرد.

بسیاری بر این باور هستند که اتحاد و همیت ایجاد شده در خانواده بزرگ پرسپولیس اعم از داخل تیم و در میان هواداران پس از درگذشتش و برای تحقق خواسته کاپیتان که در آخرین اظهار نظرهایش از قهرمانی سخن گفته بود، نقش موثری در ایجاد فرصت برای شکل گیری رنسانس پرسپولیس در میانه دهه 90 داشت.

مراسم سالگرد زنده یاد نوروزی هم پنج‌شنبه گذشته برگزار شد. در این مراسم نیز به‌سان سال‌های گذشته غیر از اهالی کپورچال و پرسپولیسی‌های شهرها و روستاهای اطراف، مسوولان شهری و استانی و اعضای تیم‌های رده‌های مختلف سنی پرسپولیس قائمشهر نیز حضور داشتند. از پرسپولیس نیز، محمد محمدی به نمایندگی از باشگاه در این مراسم حضور پیدا کرد. همچنین هوادارانی از تهران و سایر استان‌ها راهی کپورچال شدند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در حاشیه این مراسم با یادآوری ویژگی‌های اخلاقی شماره 24 پرسپولیس و ابراز تاسف دگرباره بابت اتفاق ناگواری که هفت سال پیش روی داد، از قدرشناسی مردم نسبت به هادی نوروزی قدردانی کرد. یادش گرامی باد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه