باشگاه پرسپولیس رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، ایام رحلت جانگداز خاتم پیامبران، حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛  همه هستی در عزای از دست دادن رسولی است که آخرین پیام‌آور خالق یکتا است و کلام خدا را آن گونه جاری کرد که تا ابدیت چراغ راهنمای بشر باشد. نوری که دل‌ها و جان‌ها را روشنی می‌بخشد و قرآن را به عنوان  معجزه‌ای ابدی تقدیم بشریت و حجت را بر همگان تمام کرد تا روزی که به خواست و اراده الهی حجتش قدم بر چشمان منتظران بگذارد و دنیا به دستان با درایت و نفس بر حق آل محمد (ص)، قائم بر عدل الهی گردد که جهان گستر خواهد شد.

سنگینی ۲۸ صفر جز با یاد ذات اقدس الهی التیام و آرامش نمی‌یابد. روزی که آسمان‌ها از عروج فرستاده‌ای لرزیدند که پیش از آن به معراج رفته بود. درهای وحی بسته شد و ایشان پنجره‌ای را گشود که همواره رحمت الهی از آن جاری است و امروز یکی از چراغ‌های برافروخته آل محمد (ص) با مکر و ناجوانمردی به شهادت رسید. بزرگواری که در میان سلسله با کرامت اهل بیت، «کریم» خوانندش و شهادت مظلومانه‌اش آغاز حکایت رستاخیز گونه عاشورا و کربلا شد تا شاید انسان‌ها مسیر حق و عدالت و آزادگی را بیابند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همین مناسبت رحلت حضرت ختمی مرتبت، پیامبر خوبی‌ها و مهربانی‌ها، مظهر عقل و تدبر و درک، سیدالمرسلین رسول اکرم (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبرش کریم اهل بیت، فرزند رشید حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به عموم مسلمانان جهان، خصوصا ملت ایران و بویژه هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه