باید آستانه تحمل خودمان را بالا ببریم

بهزاد داداش‌زاده: بعضی می‌خواهند به هر ترتیب به پرسپولیس لطمه بزنند

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی می‌خواهند به هر ترتیب به پرسپولیس لطمه بزنند. باید حرفه‌ای باشیم. برای رسیدن به قهرمانی همه باید تحمل خود را نسبت به عملکرد تیم و مسایلی که پیش می‌آید، بالا ببریم. تیم هر قدر خود را از درگیری‌ها دور کند بهتر است.

بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من همیشه سعی می‌کنم واقعیت را بگویم. اگر پیش از شروع فصل نسبت به عملکرد سرخپوشان در این فصل امیدوار بودم به خاطر عملکرد باشگاه بود که نقل و انتقالات را خوب شروع کرد. با آمدن آقای درویش، شرایط برای پرسپولیس بهتر شد. البته سال قبل مشکلاتی بود ولی جریان کلی، مثبت بود. شما اگر بخواهید از مربی توقع و انتظار داشته باشید باید خواسته‌ها را برآورده کنید. این موضوع خودش وابسته به یک اصل مهم یعنی پول است. به نظرم پرسپولیس، در نقل و انتقالات احساسی عمل نکرد. برای تکمیل کار خودش هم نیاز بود در خط حمله جذب بازیکن داشته باشد که این اتفاق هم روی داد. لوکادیا به نظرم یکی از بهترین خریدهای خارجی به ویژه در خط حمله، در طول این سال‌ها به حساب می‌‎آید.
وی ادامه داد: پرسپولیس اکنون با توجه به نفراتی که دارد، خوب خلق موقعیت می‌کند و لوکادیا هم بوی گل می‌دهد. یک حرکاتی دارد که می‌تواند برای بازیکنان جوان آموزنده باشد. در نیم متر جا خوب می‌چرخد و ضربه هوشمندانه از بین پاهای مدافعان می‌زند یا روی تیر یک توپ قطع می‌کند. حرکات کم‌نظیری دارد ولی همه این ها منوط به عملکرد خوب دیگر بازیکنان است. به نظرم پرسپولیس با ادامه این روند می‌تواند امسال عنوان قهرمانی و آقای گلی را با هم به دست آورد.

داداش زاده گفت: من شخصا یک خواهشی از باشگاه و از افشین پیروانی دارم. ضمن آن‌که مراقب همه بازیکنان هستند، مراقبت بیشتری از بازیکنان شاخص تر خود به ویژه خارجی‌ها داشته باشند که توسط دیگران به حاشیه کشانده نشوند. در این ارتباط باید سفت و سخت بود. خب بارها دیده‌ایم که بازیکنانی خیلی خوب هستند ولی مسایل حاشیه‌ای، آن‌ها را دچار مشکل می‌کند.
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: یک مساله این است که بخشی از هواداران ما و حتی برخی پیشکسوتان، گاهی احساسی با مسایل برخورد می‌کنند. باید آستانه تحمل خودمان را بالا ببریم و بی‌سبب باشگاه و تیم را تحت فشار مضاعف نبریم.
پرسپولیس الان در صدر است ولی تازه اول مسابقات است. در طول یک فصل، بالا و پایین زیاد پیش می‌آید. تساوی و باخت پیش می‌آید. ممکن است یک تیم جایگاه خود را در مقطعی از دست بدهد. از طرفی برای هر تیم، هفته‌های آغازین سخت است و نمی‌شود آن را ملاک قرار داد، همان‌طور که می‌بینیم در دو هفته اول چه فشاری بر پرسپولیس وارد شد ولی الان آن تیم در صدر است. این تعطیلات هم به تیم‌هایی مثل پرسپولیس که روند خودشان را پیدا کرده‌اند لطمه می‌زند. البته می‌شود با بازی تدارکاتی اثرش را کم کرد ولی به هر حال حمایت از تیم، عامل مهمی در هر مقطعی از رقابت‌ها خواهد بود.

وی گفت: من از هواداران می‌خواهم تحمل خود را بالا ببرند. یک تیم به تنهایی موفق نمی‌شود. اول از همه مدیریت و ارکان باشگاه هستند. بعد کادر فنی. پس از آن بازیکنان و در ادامه پیسکسوتان. اول و آخر همه این‌ها، هواداران قرار می‌گیرند. هر کدام بلغزیم، پرسپولیس می‌لغزد. پرسپولیس همین‌ حالا هم مورد هجمه است و نباید با بروز هر مساله یا نقصی، اعتماد، تمرکز و آرامش بین این ارکان بر هم بریزد یا کمرنگ شود.
او درباره جنجال‌هایی که بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان علیه پرسپولیس به راه افتاد، اضافه کرد: بعضی می‌خواهند به هر ترتیب به پرسپولیس لطمه بزنند. باید حرفه‌ای باشیم. در آن تیم هم دوستان ما حضور دارند ولی وقتی بعضی اتهام‌ها و مسایلی را مطرح می‌کنند آدم به این فکر می‌افتد که شاید خودشان قبلا کارهایی کرده‌اند که الان فکرشان به این سمت و سو رفته است. وگرنه تمام مسایل آن بازی حالا برای همه روشن و معلوم شده است هیچ یک از مسایل مطرح شده صحت نداشت. بحث رفتن به رختکن داوران که وهم و خیال بود. اشتباهات داوری هم که معلوم شد در واقع به ضرر پرسپولیس و به نفع مسجد سلیمان تمام شده است. نفت البته تیم خیلی خوبی بود ولی در حد بردن پرسپولیس نبود. همان پنالتی اول بازی اعلام می‌شد و گل درست لوکادیا مردود نمی‌شد معلوم نبود تیم نفت در چه شرایطی قرار می‌گرفت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه