تساوی دربی نوجوانان در حضور رئیس هیات فوتبال تهران

تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در دیدار رفت برابر تیم نوجوانان استقلال به تساوی یک بر یک رضایت داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان نوجوان در دیدار رفت برابر حریف سنتی خود و در ورزشگاه شهید درفشی‌فر میزبان آبی‌پوشان بودند و این دیدار در حضور دکتر شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران، محسن خلیلی مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس و مدیر آکادمی باشگاه استقلال برگزار شد. این بازی با حضور پر شور هواداران برگزار شد و از نظم خاصی برخوردار بود.

قرمزپوشان میزبان، موقعیت‌های خوبی را داشتند که حتی در یک مورد پارسا رجبی تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت که این فرصت از دست رفت.

علیرغم برتری سرخپوشان، تیم استقلال در دقیقه 25 به گل رسید. پرسپولیس پس از دریافت گل، حملاتی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما به گل نرسید و این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

پرسپولیس در نیمه دوم هجومی‌تر ظاهر شد و موقعیت‌های خوبی را خلق کرد و تیم استقلال نیز در ضد حمله، برنامه‌هایی را دنبال می‌کرد که هوشیاری مدافعان این فرصت‌ها را از حریف گرفت.

سرخپوشان در دقیقه 78 توسط اشکان تقی‌زاده به گل تساوی دست یافتند و پس از آن نیز حملاتی را تدارک دیدند. در ادامه بازی نیز شوت امیر حسین محمودی از کنار دروازه استقلال گذشت.

این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه