یک گل و یک پنالتی دیگر هم در نیمه اول داشتیم

گل‌محمدی: از لوکادیا تشکر می‌کنم و این برد را به ترابی تقدیم می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از لوکادیا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تشکر می‌کنم که خیلی خوب خودش را نشان داد و زحمات بچه‌ها به ثمر رسید. می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم و این برد را به ترابی تقدیم می‌کنیم. به نظرم گلی که در نیمه اول زدیم درست بود و حتی داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی پس از کامبک در مسجد سلیمان و حفظ صدر جدول رقابت‌ها توسط شاگردانش، در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی امروز جذاب و دیدنی بود. هر کسی بازی را دید از آن لذت برد. هر دو تیم، فوتبال رو به جلویی را ارائه دادند. در نیمه اول تیم مسجدسلیمان بازی بهتری انجام داد. بعد از گلی که خوردیم هیجانی بازی کردیم و توپ‌های زیادی از دست دادیم.

وی ادامه داد: همین  توپ‌ها منجر به ضدحملات حریف شد و حتی می‌توانستند گل دوم را بزنند. به نظرم گلی که در نیمه اول زدیم درست بود و حتی داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. کارشناسان داوری بهتر در این زمینه نظر خواهند داد. در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم. حریف مقداری کم تجربه بود اما ما هم بازی را در نیمه دوم خیلی خوب شروع کردیم. به این ترتیب توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از لوکادیا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تشکر می‌کنم که خیلی خوب خودش را نشان داد و زحمات بچه‌ها به ثمر رسید. حتی می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم. این برد را به بچه‌های تیم تبریک می‌گویم چون بازی کردن در شرایط آب و هوایی این‌جا سخت بود. چمن ورزشگاه هم بلند بود و اینکه چرا تیم‌های مقابل پرسپولیس خیلی خودجوش چمن ورزشگاه‌شان بلند می‌شود جای تعجب دارد. در هر صورت فکر می‌کنم این سه امتیاز خیلی شیرین بود و این برد را به هواداران و مهدی ترابی که امروز تولدش بود تقدیم می‌کنیم. او لحظات خوبی برای تیم ما ساخته است.

گل‌محمدی در خصوص داوری بازی هم افزود: در نیمه اول احساس کردم پنالتی به سود ما گرفته نشد و گلی که زدیم هم درست بود. به مهدوی و همکارانش خدا قوت می‌گویم. بازی سنگینی برای قضاوت بود و از آنها تشکر می‌کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه