در تهران برای تیم‌های تهرانی زمین تمرین نیست

افشین پیروانی: هر جای تهران می‌رویم تیم‌های شهرستانی زمین‌ها را اجاره کرده‌اند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من خودم شهرستانی هستم اما چرا باید ۸ تیم شهرستانی، در تهران تمرین کند اما تیم‌های تهرانی مشکل زمین داشته باشند. ما هرجایی می‌رویم، می‌بینیم این تیم‌ها زمین‌ها را چند ساله اجاره کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل هوادار در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی انجام دادیم و سه امتیاز بازی را با یک تفاضل گل خوب پیش بردیم.
او درباره صحنه پنالتی بازی گفت: چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است. اگر درباره‌اش صحبت نکنیم، بهتر است.
پیروانی درباره شرایط زمین بازی گفت: تیم حریف هم نسبت به این مساله اعتراض داشت. من خودم شهرستانی هستم اما چرا باید ۸ تیم شهرستانی، در تهران تمرین کند اما تیم‌های تهرانی مشکل زمین داشته باشند. ما هرجایی می‌رویم، می‌بینیم این تیم‌ها زمین‌ها را چند ساله اجاره کردند. اگر پول دارید یک زمانی هم به ما بدهید که ما هم فرصت را در این مساله داشته باشیم. این وضعیت منطقی نیست. تیم‌های شهرستانی در شهرهای خود زمین‌های خوبی دارند پس به شهرهای خود هم برای تمرین سر بزنند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره بدون تماشاگر بودن این بازی عنوان داشت: ما تیم پرطرفداری هستیم و سرمایه اصلی تیم هواداران هستند. ما در کنار هواداران از فوتبال لذت می‌بریم. در این برد هم اگر هواداران بودند، خیلی بیشتر به ما می‌چسبید اما می‌گویند استادیوم جای پارکینگ ندارد و امکان ورود هوادار نیست. من سوالم این است در استادیوم‌های دیگر پارکینگ اختصاصی وجود دارد؟ اگر ورزشگاهی شرایط بازی وجود ندارد، بازی در جایی برگزار شود که از حضور هواداران بهره‌مند شویم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه