برگزاری نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و هوادار

درخواست مسوولان برای عدم تجمع برابر ورزشگاه دستگردی

نشست هماهنگی برای بازی پرسپولیس و هوادار امروز(یک‌شنبه) برگزار شد و در جریان آن درخواست مسوولان از علاقمندان به فوتبال این بود که برای این بازی با توجه به بدون تماشاگر بودن مسابقه، برابر ورزشگاه تجمع نکنند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر بیست و دوم، فردا میهمان تیم هوادار هستند که با توجه به شرایط، نمی‌توانند پذیرای هواداران باشند.
نشست هماهنگی مربوط به این مسابقه، امروز در محل سازمان لیگ فوتبال، به ریاست داوودزاده ناظر برگزاری مسابقه برگزار شد. از پرسپولیس افشین پیروانی و علیرضا اشرف، مدیران تیم و رسانه‌ای حضور داشتند.
در جلسه، بنا بر مصوبه شورای تامین استان تهران، تاکید و تصریح شد؛ این مسابقه در ورزشگاه شهید دستجردی(پاس قوامین) و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. بر این اساس از علاقمندان به فوتبال و هواداران پرسپولیس درخواست گردید با توجه به عدم امکان ورود به ورزشگاه جهت تماشای مسابقه، از مراجعه به آن و تجمع برابر ورزشگاه خود داری کنند.
همچنین مصوب شد صدرنشین رقابت‌ها در این مسابقه از لباس زرد برای دروازه بان و یک دست قرمز برای سایر بازیکنان استفاده کند. دروازه بان تیم هوادار هم سبز و سایر بازیکنان آن تیم نیز آبی خواهند پوشید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه