سروش رفیعی: پای اصول‌مان ماندیم، جواب داد و برنده شدیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم امروز حتی برای یک بار، کسی توهینی در ورزشگاه شنیده باشد. امیدوارم تعداد خانم‌ها بیشتر شود. خوشحال هم هستم که بدون گل خورده بردیم. گفته بودم بهتر می‌شویم. پای اصول‌مان ماندیم و جواب داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: 3 امتیاز با 2 گل، بدون گل خورده مقابل هواداران آقا و خانم یک برد بسیار شیرین را برای پرسپولیسی‌ها رقم زد. من به شخصه از این اتفاق خیلی لذت بردم و امیدوارم این روند برای ما تداوم داشته باشد. حضور بانوان بیشتر بشود و دم همه آنهایی که کمک کردند این اتفاق بیفتد هم گرم باشد. همه چیز عالی بود و خانواده‌ها می‌توانند به ورزشگاه بیایند و در کنار هم از فوتبال لذت ببرند.

وی ادامه داد: قطعا حضور بانوان جو ورزشگاه را بهتر می‌کند. فکر نمی‌کنم امروز حتی برای یک بار، کسی توهینی در ورزشگاه شنیده باشد. مشخص است من دوست دارم که خانواده‌ام به ورزشگاه بیایند و وقتی یک نفر می‌بیند سال‌ها به ورزشگاه آمده ولی خانواده‌اش نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، حاضر است هر  جوری که صلاح است، رفتار کند تا شرایط حضور خانواده‌اش نیز مهیا شود. به نظرم این کمترین حق خانم‌ها است و امیدوارم تعدادشان بیشتر شود.

رفیعی درباره شرایط تیم و تغییرات جدول لیگ، خاطرنشان کرد: انتظار وقتی بالا است، انتقاد و استرس و فشار نیز بالا می‌رود. وقتی شما به پرسپولیس می‌آیید، باید قبول کنید که این فشارها وجود دارد. من روز بعد از بازی اول و دوم گفتم که مطمئنم تیم ما بهتر می‌شود زیرا ما یک اصولی داریم و در حال ادامه دادن آن اصول هستیم. آن شکلی که بازی می‌کنیم یک ریسکی را می‌پذیریم ولی آن اصول را می‌خواهیم رعایت کنیم. خدا را شکر آن اصول جواب داده، پیروز میدان شدیم و گل هم نخوردیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص شکست سپاهان مقابل فولاد گفت: تبریک می‌گویم به تیم فولاد.

رفیعی در خصوص بازگشت تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این مورد صحبت کنم. هر کسی به این جایگاه می‌آید، ما به آن تبریک می‌گوییم و امیدواریم در کنار هم کمک کنند که وضعیت فوتبال بهتر شود.

وی در خصوص بازگشت احتمالی کی‌روش و دو دستگی تیم ملی نیز گفت: این کلمات را استفاده نکنید. شماها از این کلمات استفاده می‌کنید که این حرف‌ها به وجود می‌آید. شما بگویید، تیم ملی ما خوب است، همه چیز عالی است، همدل است و ما نیز کمک کنیم که روز به روز همه چیز بهتر شود. چرا اصلا از این کلمات استفاده می‌کنیم؟ همه چیز عالی است و همه ما اگر یک ذره می‌توانیم کمک کنیم، وظیفه مان این است که آن را انجام بدهیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه